Hop til indhold
riftykey9800

GFE Har Chauffør på

Recommended Posts

hvordan sikre i jer at i ikke bliver snydt når en gfe fra annoncelight køre med en chauffør 
og hvordan sikre i jer at hun dukker op ?

har tit skrevet med nogle som har chauffør på og er lidt nervøs for hvis han kommer ind under vores sex eller lign.

nogle råd og tips? 
første gange jeg skal prøve det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke hvorfor han skulle komme ind? 

Har selv kørt som chauffør og har aldrig haft noget ønske om at træde indenfor, kun én gang har det være tæt på fordi pigen gik ud over tiden uden at informere mig og heller ikke svarede på mine opkald. Da jeg bankede på var det hende der åbnede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

GFE?! Du mener vel GP? (GFE = girlfriend experience)

Jamen når jeg har besøg så handler jeg kun når pige er i huset, alene, og døren er låst bag os. 

Betaler aldrig forud og betaler aldrig andre end pigen jeg skal være sammen med.

Prøves der på andet kører de forgæves! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hvordan skal han kunne komme ind, hvis du er på et hotelrum eller i dit eget hjem? Og hvis han gør, så har han først i problemer (indbrud). Hvis det er fordi du ikke stoler på om GPen og hendes chauffør har rent mel i posen, så ville jeg helt ærligt finde en anden GP med gode anmeldelser.

Og som lurikken skriver, så skal du aldrig betale forud.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan være helt sikker på at forudbetaling i nogen som helst form det være sig til chauffør eller mobilpay eller julemanden = du bliver snydt. Tilgengæld skal du være en gentleman og huske at betale pigen forud, altid. Også selvom du ikke bliver bedt om det. Selv mine faste veninder som jeg har besøgt mange gange gennem flere år sætter pris på at få pengesagerne klaret og ud af verden inden det sjove begynder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 50 minutter siden:

Tilgengæld skal du være en gentleman og huske at betale pigen forud, altid. Også selvom du ikke bliver bedt om det. Selv mine faste veninder som jeg har besøgt mange gange gennem flere år sætter pris på at få pengesagerne klaret og ud af verden inden det sjove begynder. 

Og blot for at gøre det helt klart, så ingen misforstår: Betal pigen når I står ansigt til ansigt, forud for I går i gang med at hygge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Og blot for at gøre det helt klart, så ingen misforstår: Betal pigen når I står ansigt til ansigt, forud for I går i gang med at hygge.

Og så skal hun lige ud til bilen med pengene, og så good bye du..:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 34 minutter siden:

Det får hun ikke lov til. Vil hun ud af døren, er det uden pengene, og kan hun ikke leve med det, så er hun velkommen til at køre hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 2 timer siden:

Niks, sådan leger vi ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...