Hop til indhold
lejogbrug

Aldersforskel/modsætninger tænder

Recommended Posts

Jeg har i en årrække været bevist om min seksuelle lyst og fantasier ændre sig. 

Noget helt nyt er at jeg er  begyndt at tænde på  tanken  om  unge  mænd, hvor der er alders forskel på 15-20 år, dvs  mænd på  30-35  år.  Eller  mænd som er  tilsvarende ældre end  mig. 

Tænder på modsætninger, fx veltrænede  mænd og  underligt nok tiltrækkes de  også af en  blød krop med store tunge bryster og en stor røv. Tænder på den "pæne mand", som  forvandler sig til en  pervers grådig stodder. 

Jeg har tænkt tanken om jeg er  begyndt at være en  kvindelig udgave af en  gammel  gris.

Vil gerne høre fra andre om  lysterne ændrer sig med alderen  og  om I  kan  genkende at tænde på  modsætninger/alder/forskelle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg selv 30 og bliver 31 i år og er veltrænet og jo jeg kan faktisk godt blive godt liderlig over en kvinde med former ligeså vel som en slank kvinde kan gøre mig liderlig, og kan faktisk også godt lide en kvinde der er oppe i alderen en moden kvinde kan bestemt også tænde mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

dejlig med modne kvinder, knepper selv med en som er 20+ år ældre end mig selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 10 timer siden:

om  lysterne ændrer sig med alderen 

Ja, det kan jeg godt genkende. Ved nærmere eftertanke tror jeg dog ikke, at jeg har fravalgt noget, interessefeltet er bare blevet bredere.

Jeg har tænkt tanken om jeg er  begyndt at være en  kvindelig udgave af en  gammel  gris.

Du får det til at lyde som noget negativt? ;-)

om I  kan  genkende at tænde på  modsætninger/alder/forskelle?

Ja, og det kommer i mange former, ligesom skønhed også gør det. Jeg tænder både på den petite pige og hende med kurverne. På hende den professionelt stilede og på hende med den rapkæftede charme. På hende med selvtillid og på hende den bly viol, der gradvist skal forføres. På hende med ungdommens ubekymrede fremfærd og på hende med erfaringens rolige charme. Men i væsentlig højere grad på den erfarne jeg-ved-hvad-jeg-vil-have end på den unge usikre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, dét med aldersforskel lyder bekendt. Min kone er 12år ældre end mig. Før jeg mødte min kone, var jeg i forhold med en kvinde som var 18år ældre end mig. Nu er jeg 39, og jeg kan da ikke sige mig fri for, at have passeret en ung kvinde i alderen 18-25år. Og efterfølgende tænkt "Hun skulle have en ordentlig omgang. Ja Jeg skulle nok påtage mig at oplære hende"

Men den hænger nu ikke ved ret længe, og dukker ikke op så tit.

Til gengæld drømmer jeg stadig om at finde en attraktiv kvinde på 65+ som er frisk på leg. Bare for at give aldersforskellen et ekstra nøk...

Men modsætninger..  Tjah, som dominerende foretrækker jeg naturligvis modsætningen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv i 30'erne og elsker at være sammen med frække kvinder som er 20 år ældre end mig. Aldersforskellen tænder mig meget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...