Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvorfor anonym?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Hej

Lige pt er der 9 anonyme brugere. For det meste når man logger på, er der en del anonyme brugere. Men hvorfor vælger i at være anonym?? skulle det være så farligt at man ser i er på??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ren dovenskab for mit vedkommende.. 

Jeg går på eroguide via et anonymt browser vindue..  Og derfor gemmes login ikke.

Det betyder at jeg skal logge ind aktivt ved hvert besøg - Det gør jegf så ikke...  Det er vel kun hvert 10 besøg det sker ved. Et par gange om ugen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var kun anonym indtil jeg efter nogle måneder oprettede en profil for at skrive et indlæg. Skulle jeg være her anonymt, så ville det være, fordi jeg har slettet browserhistorikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel egentligt noget andet. Et er ikke at logge sig ind og være på som gæst, noget andet er at benytte funtionen "annonymt login" - og det var vel det spørgsmålet gik på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Tja jeg benytter til tider anonymt log ind som oftest for at skjule min store afhængelighed af EG :-)

Nej mere fordi det ikke er altid folk lige skal se jeg er online f.eks. Hvis jeg ikke har planer om at logge på chatten eller jeg holder pause herinde fra men alligevel skal ind og lure :-) man vil jo nødigt tabe ansigt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups - jeg var så selv på annonymt :D

Det er mest for at lure, og stadigvæk kunne sætte likes, når jeg ikke lige har planer om at deltage, eller når jeg kun er på for at sende PM'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er vel egentligt noget andet. Et er ikke at logge sig ind og være på som gæst, noget andet er at benytte funtionen "annonymt login" - og det var vel det spørgsmålet gik på.

jo du har fat i den lange ende her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...