HansenDanmark 313 Skrevet 4. Juni https://sexnord.net/en/profile/765248/kristin Besøgte Kristin på Duborgsstrasse. Parkering på gaden. Yderdøren står åben så du er hurtigt væk fra nysgerrige blikke. Billederne og det skal nok passe med 155 cm i højde. Hun er slank og med et par pæne bryster. Hun virker flink og venlig. Hun fortalte hun har mange danske kunder både i Flensborg og i Rendsburg. Selve sexen var ikke noget at skrive hjem om. Blow kun med toppen inde i munden. Ingen oral til hende med mindre du køber en time. Jeg blev færdig og hun rejste sig og gik i bad. Det var ren maskinsex og ikke noget for mig. Så giver jeg 100 gange hellere mine 80 euro til Maya som jeg besøgte søndag. Pæn pige med dejlige bryster. Flink men noget business agtig. Ikke god sex for mig Genbesøg: Nej tak Dette er min oplevelse af besøget og du må endelig købe dig et besøg selv hvis du vil have sex med en køn, slank ung kvinde. Husk at skriv en anmeldelse i så fald 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 19 Skrevet 4. Juni Hvad er normal priserne i Tyskland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 313 Skrevet 5. Juni @Booba 80 til 100 Euro for 30 min 150 euro for 1 time men skriv til den pige du vil besøge og spørg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg