grænseløse 0 Skrevet 4. Juni Hejsa. Ved nogen om der er gode doggingsteder i NV/brønshøj? Evt ved degnemosen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 4. Juni Tror Hundige er det nærmeste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 72 Skrevet 4. Juni ThaiErdetbedste skrev, for 59 minutter siden: Tror Hundige er det nærmeste. Kan du måske komme det lidt nærmere i Hundige? Det kunne jo være mange steder, og måske har jeg bare ikke fulgt med i debatten om dogging tidligere, derfor er jeg nok lidt uvidende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 4. Juni Man går til venstre når man kommer fra parkeringen. Men stedet er muligvis dødt i år, da kommunen har fjernet en masse bevoksning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swingod 2 Skrevet 4. Juni Der bliver hentydet til Hundige Strand. Til venstre fra den store parkeringsplads og et par hundrede meter ned er der almindelig strand med børnefamilier og hvad der nu hører til - derefter starter nudist området og i det bagvedliggende bevoksning og mellem buske og krat foregår der tit ting og sager.. Kommunen forsøger vist at holde bevoksningen nede og derved også de frække aktiviteter der foregår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 120 Skrevet 4. Juni Er der ikke også nogen rastepladser rundt omkring som bliver brugt til knep og dogging? Jeg ved bare ikke hvor… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 5. Juni Der r et site for den slags der hedder sex i fri. Prøv det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg