ThaiErdetbedste 128 Skrevet 4. Juni Jeg håber mit opslag er ok, ellers må admin endelig slette det. Jeg tager nogle massagekurser og søger derfor nogle kvinder der vil have gratis massage. (Og gerne lidt flirt). Jeg har en annonce på annoncelight, men den giver intet. Nogle bud? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 4. Juni (edited) Drop det lidt ekstra til at starte med. Der findes Facebook grupper hvor man kan øve hvis man vil blive professionel massør - og accepter måske at du også skal lade som om du tager mandelige kunder for at virke seriøs. Kvinder gider simpelthen ikke bytte sex for en middelmådig gang massage. men ellers prøv med tinder. Men så skal du starte flirten i skriveriet. Det er hårdt arbejde. Redigeret 4. Juni af Jogge 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 4. Juni Kan man bruge Tinder gratis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 4. Juni Jogge skrev, 1 time siden: Kvinder gider simpelthen ikke bytte sex for en middelmådig gang massage. Enig. Og det skal være meldt ud inden hun ankommer til adressen, creepy med en mandlig massør, der lægger op til mere… Du kan prøve at annoncere på Annoncelight…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 536 Skrevet 4. Juni ThaiErdetbedste skrev, for 2 timer siden: Jeg håber mit opslag er ok, ellers må admin endelig slette det. Jeg tager nogle massagekurser og søger derfor nogle kvinder der vil have gratis massage. (Og gerne lidt flirt). Jeg har en annonce på annoncelight, men den giver intet. Nogle bud? Prøve din lykke i en Swingerklub hvis du vil give massage og for sex for det. Der tag du ned snakker lidt om det ene og det andet med en pige. Fortæller at du er i gang med at blev professionel massør og du vil gerne øve dig lidt hvis hun har lyst at nyde massage. Og hvis pigen siger ja er det ikke så lang hen til du kan blev intim med hende når du er opmærksom nok på hendes kropssprog. Men du skal være lidt udadvendt og charmerende for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 4. Juni Gratis, hehe ... beklager, men det er manden, der betaler, er min erfaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 128 Skrevet 4. Juni Jeg er nu ret god har jeg fået at vide, og min massage skal ALDRIG føre til sex. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 7. Juni ThaiErdetbedste skrev, den 4.6.2025 at 22:05: Jeg er nu ret god har jeg fået at vide, og min massage skal ALDRIG føre til sex. Øhh..så forklar li een gang til. Du vil gerne hvad?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2832 Skrevet 7. Juni cowgirl.90 skrev, den 4.6.2025 at 20:32: Prøve din lykke i en Swingerklub hvis du vil give massage og for sex for det. Der tag du ned snakker lidt om det ene og det andet med en pige. Fortæller at du er i gang med at blev professionel massør og du vil gerne øve dig lidt hvis hun har lyst at nyde massage. Og hvis pigen siger ja er det ikke så lang hen til du kan blev intim med hende når du er opmærksom nok på hendes kropssprog. Men du skal være lidt udadvendt og charmerende for det. Det tror jeg også er den bedste/eneste mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg