Hop til indhold
FrækMøstjylland

Tina diskret i Aarhus centrum

Recommended Posts

Hej alle

Så blev din min tur til at vende i døren igen. Der er ved at brede sig en uskik i forhold til annoncerne på annoncelight. For anden gang inden for kort har jeg mødt en udenlandsk kvinde, som ikke fattede en bjælde af hvad jeg havde aftalt med "hende" over sms. Teksten på sms var upåklagelig dansk, dog svarede hun ikke på opkald. Vi havde aftalt 900 kr for 20 minutter fransk uden kondom sex med og afslutning fransk + Cif. Men næ nej det var hun ikke til. Su spurgte jeg hende ind til et blow uden med cif. Men nej. Der sidder altså en gruppe danskere og skriver, kommunikere med disse pige/kvinder og i den grad lyver over for kunderne med hvad pigerne er tide jeg nu i Aarhus var det egentlig bare irriterende, men når nu man nu køre 40 km frem og tilbage uden nytte er det satme osse træels.

Pigen/kvinden passede med alder og var faktisk megete sød og hun rystede lidt overbærende over hvad jeg var blevet tilbudt. Efterfølende skrev jeg en mail til "tåben" bag annoncen at han var et fjols.

Her er lige et link https://annoncelight.dk/showad/400432

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja… det er egentlig ret synd for pigerne da de ikke ved hvad de går ind til. De fleste af dem har højt sandsynligt ikke set deres egen annoncer, og har ingen ide om hvilke ydelser bagmanden skriver til kunderne at de tilbyder.

desuden er det også ærgerligt for dem når de fleste kunder bebrejder pigerne for de misvisende annoncer, og ikke bagmanden.

men fint at du kunne skelne mellem hvis skyld det var, og tak for advarslen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 18 timer siden:

Pigen/kvinden passede med alder og var faktisk megete sød og hun rystede lidt overbærende over hvad jeg var blevet tilbudt. Efterfølende skrev jeg en mail til "tåben" bag annoncen at han var et fjols.

Bare lige for at slå fast ! Så var det ikke hende ? Syntes hun er ret lækker ! Selvfølgelig træls hvis man først kender hendes priser når man er på stedet :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne også være sådan at de kender priser og ydelser, men kan de slippe med det det så gør de det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...