Hop til indhold

Recommended Posts

Tog en for holdet i dag og kørte en tur til "maya" som dagens pige hedder, og det var ikke en udpræget fornøjelse. Annoncen har tidligere kørt som Betty Boob mv.

Jeg sender en SMS og får relativt hurtigt svar. Kommunikationen kører egentlig ok frem og tilbage, og jeg får en aftale i stand.

Jeg kører til et nedslidt hus i udkanten af Bårse, og her begynder det at gå galt. Jeg banker på og der sker intet, venter lidt banker på igen.. Intet... 

Sætter mig ind i bilen og sender en SMS hvor jeg nok bare skulle have kørt :-( Men så bliver døren åbnet. og bliver mødt af en ikke specielt oplagt og imødekommende pige. 

kommer op op værelset hvor pigen brokker sig i telefonen på spansk (iøvrigt det eneste sprog hun taler) , samtidigt med hun skal finde ud af betaling. Hun så ok ud så jeg tænkte ok hun har en dårlig dag, så jeg betaler, og ser nu frem til det annoncen beskriver med tungekys og hele GFE turen. Men Ak en hurtig slikketur til hende, en endnu hurtigere til mig. ind/ud - og ud af døren med mig.

Det lugter mere end almindeligt af hun ikke gør det fordi hun kan lide det hun laver.

Kommunikation 7/10

Stedet 4/10

Pigen 6/10 - ser ok ud, plastikbabser hårde som fodbolde, men ellers slank. 

Risiko for gentagelse -5/10. Kommer ikke til det hus igen.

link:

https://annoncelight.dk/showad/362615

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...