Hop til indhold

Telefonpassere

Featured Replies

Skrevet

Vi søger i øjeblikket kvindelige telefonpassere/receptionister til Pussygalores især til nattevagter. Vagterne ligger mellem 24-6 fre- og lørdag.

Kontakt dem gerne på hovednummeret eller email, hvis det lyder som noget for dig :)

Pussygalores

+45 70210026

[email protected]

Skrevet
Candy Cane skrev, for 9 timer siden:

Vi søger i øjeblikket kvindelige telefonpassere/receptionister til Pussygalores især til nattevagter. Vagterne ligger mellem 24-6 fre- og lørdag.

Kontakt dem gerne på hovednummeret eller email, hvis det lyder som noget for dig :)

Pussygalores

+45 70210026

[email protected]

Hvis der skulle være et enkelt brokke hoved herinde, så kan det opslag give en meget stor bøde, da det er kønsdiskriminering. Man må ikke ansøg om en kvinde/mand, det er der flere afgørelser i retten om, man må heller ikke ansøge efter alder, religion mm.

men der er nok ingen brokkehoveder her på siden:D

Skrevet

Læs den første linje i trådstarters indlæg. Der kan du konkludere at dit indlæg ikke er relevant.

Stenbukken4700 skrev, for 7 timer siden:

Ja en mand kan også passe den telefon ... elsker nat arbejde 

Skrevet

Jo. Dig.

Lovingthai skrev, for 8 timer siden:

Skrevet
Lovingthai skrev, for 11 timer siden:

Hvis der skulle være et enkelt brokke hoved herinde, så kan det opslag give en meget stor bøde, da det er kønsdiskriminering. Man må ikke ansøg om en kvinde/mand, det er der flere afgørelser i retten om, man må heller ikke ansøge efter alder, religion mm.

Forskelsbehandling på grund af køn(og andet) i forbindelse med en ansættelse er tilladt, hvis den følger et legitimt formål og forskelsbehandlingen er saglig og nødvendig. Eksempelvis må et trossamfund godt stille krav om at ansøgeren har en bestemt tro, ligesom et krisecentre for kvindelige voldtægtsofre godt må stille krav om at ansøgeren er kvinde.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 2 timer siden:

Forskelsbehandling på grund af køn(og andet) i forbindelse med en ansættelse er tilladt, hvis den følger et legitimt formål og forskelsbehandlingen er saglig og nødvendig. Eksempelvis må et trossamfund godt stille krav om at ansøgeren har en bestemt tro, ligesom et krisecentre for kvindelige voldtægtsofre godt må stille krav om at ansøgeren er kvinde.

Med bævrende pen skriver jeg (måske mit sidste indlæg, har bedt om at få slettet min bruger), for du skal godt nok gå med bøjet nakke her på siden, da loftet er i gulvhøjde. Fik en advarsel for at skrive den sidste linje. Stapler må godt nok have haft en dårlig dag ( man får som fortjent)

i dette tilfælde tror jeg ikke de kan gøre sig fri af kønsdiskriminering. Men tør næsten ikke skrive noget.

( jeg har dog sagt at hvis jeg ikke bliver slettet frivilligt af mod, så må jeg sørger for at de gør det af tvang, så derfor mine for mig uvante kommentar om stapler). Han har været aktiv efter min anmodning, så han kunne bare tage sig sammen og slette min bruger, og jeg har livet ikke at komme igen.
nu må vi se hvor mange kommentar jeg bliver tvunget til at komme med før det lykkes. 
satser på at han ved næste login skriver at brugeren er slettet B)

Skrevet

Sorry ! men hvad jeg ser,  saa har stapler,  kun svaret dig med et svar,  som var korrekt , i forhold  til hvad du skrev, jeg ser ikke du har faaet en advarsel!!!

Hvor har du det fra 

Skrevet

@tronheimman kan da ikke som ordentlig moderator beskylde folk offentligt for hverken det ene eller andet, det kan aldrig være i orden!

Skrevet
tronheim skrev, for 52 minutter siden:

Sorry ! men hvad jeg ser,  saa har stapler,  kun svaret dig med et svar,  som var korrekt , i forhold  til hvad du skrev, jeg ser ikke du har faaet en advarsel!!!

Hvor har du det fra 

Det var den sidste linje med en smiley som gav det, så jo en advarsel. Og hvis der ikke er plads til sådan en lille kommentar, med en smiley, så er der heller ikke plads til mig (lidt nærtagende har man da lov at være, bare se på den ene moderator @Stapler, endnu en provokation for at få gennemført min udmelding, hvor mange vil du have ? ) :P
har en fra bryan mills, som var fuldt berettiget da jeg kaldte en bruger noget grimt, hvilket flere gjorde, den fik jeg med en forklaring på at han gav mig ret men var nød til at give den, hvilket var helt ok, og den modtog jeg gerne.

IMG_9272.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.