etspil5moden 428 Skrevet tirsdag klokken 20:56 (edited) I fredags var jeg nok på en af de bedste byture nogensinde. Jeg er af den overbevisning at de oplevelser man ikke har en forventning til ender med at blive de bedste oplevelser nogen sinde. Jeg kan godt nogen gange fange mig selv i at sidde og tænke over de ting jeg er gået glip af dengang jeg var i et fast forhold på 7 år, træning, oplevelser og så videre. nu er jeg single, træner stort set hver dag, er kommet over min knæskade efter 2 operationer, og er nu begyndt så småt at kunne løbe igen, og er nu blevet rask meldt og søger jobs på livet løs. nå fuck nu også det. men jeg var så i byen i fredags i Odense , jeg var i byen med min veninde og for at gøre det kort, jeg fik kysset med 3 piger og endte med at tage hjem med en ret lækker blond goth tøs, store bryster, tatoveringer der dækkede begge arme og så underboob tatovering det lignede en drømmefanger. Jeg fik hendes opmærksomhed ved at gå hen til hende og sige “sig mig lige en gang, følger der karry med til sådan en sild som dig ?” Hun kiggede på mig imens hun stor grinte, og sagde at var nok jordens dårligste score replik men derimod også den sødeste, jeg grinte ret meget selv fordi hun selv grinte men spurgte så med et smil på læben om jeg ikke måtte vise hende et kort trick, (jeg render rundt med kort når jeg en sjælden gang i mellem går i byen da det kan være et godt score trick) nå men kort tricket går ud på at finde personens kort og jeg fandt så hendes kort og inden jeg fandt hendes kort væddede vi om et kys og det fik jeg så. Vi stod og snakkede i flere timer, jeg tror klokken var 8 om morgenen da vi tog hjem til hende. Det var nok den vildeste sex jeg nogensinde har haft, er stadig øm i kroppen efter den oplevelse. ser jeg hende igen ? Nej nok ikke det var en en gangs oplevelse, men en oplevelse var det og endnu en jeg ikke glemmer. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til at se nogen af dem Jeg kyssede med men fedt var det. som nævnt har jeg kun erfaret at de oplevelser man går ind til uden at have nogen som helst forventning til er de Aller bedste fordi for det første så ender man ikke med at blive skuffet og for det andet så bliver man tit overrasket på den ene eller den anden måde, og det gælder både dates, på eller uden tinder, byture, koncerter eller når man er ude at spise eller når man er inde og se en film eller whatever så er de oplevelser man intet forventer de bedste. Jeg ved godt det her intet har med Købesex at gøre, men denne tråd kan også være et lille råd til den som måske ikke ved det, men til jer der dater og skal ud på f.eks en date med en kvinde (eller mand) som i har mødt kun gud ved hvor, så forvent ikke det vilde, forvent at i bare skal møde den her person og så tag det som det kommer det kan ende helt fantastisk eller i ren lort og kiksekage men få en oplevelse ud af det alligevel jeg fandt i øvrigt ud af at jeg har været en del af det her købesex univers og en del af EG i 4 år snart, og det kan godt være jeg nok ikke har gjordt det store indtryk på folk herinde eller noget men det har nok været en af de største oplevelser jeg nogensinde har haft og så har jeg til og med også lært meget, en af tingene er hvordan man snakker med kvinder og har kunne føre mine evner fra dette univers videre til dating livet så det er jo en god ting. Redigeret tirsdag klokken 21:00 af etspil5moden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 3 Skrevet tirsdag klokken 22:38 (edited) Jeg vil tage det dit råd til mig og det er fuldstændig sandt. Hvis jeg overforventer en bytur, så er det kun min højre hånd og jeg som får en hyggelig stund sammen. Hvis jeg intet forventer, så ender det oftest med, at jeg får noget på krogen. Jeg havde selv, en rigtig fed oplevelse for nogle uger tilbage, hvor det også var en gangs ting. Hun opsøgte mig, og det er nok 1 ud af 1.000.000 gange det sker. Hun spurgte om, jeg ikke gav en drink. Why not? Jeg havde kun lidt penge at miste og hun virkede sød. Efter et par drinks senere og virkelig en gang lækker small talk, som jeg normalt aldrig er til… så begyndte den her frække nips af en brunette at kysse mig og røre mig i skridtet. Der var proppet, men, vi sad diskret Vi gik ud på toilettet, da det hele begyndte at lire lidt op, hvor vi kyssede endnu mere og hun gik herefter på knæ og suttede min pik. Jeg var godt stiv to steder, og kunne slet ikke holde mig tilbage. Pludselig kom jeg og hun tog munden fuld og spyttede det ud i toilettet. Hun havde lidt et febrilsk ansigtsudtryk og tror hun havde regnede med mere af mig. Jeg gik forvirret ud, lidt efter hende og sagde ses til mine kammerater, og så tog jeg i min seng. Redigeret tirsdag klokken 22:40 af KøbEnKrammer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1653 Skrevet tirsdag klokken 22:49 Altså tog du alene hjem??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 428 Skrevet tirsdag klokken 22:57 Jogge skrev, for 5 minutter siden: Altså tog du alene hjem??? Der er vist en der ikke har læst tråden ordentligt igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 428 Skrevet tirsdag klokken 23:07 (edited) KøbEnKrammer skrev, for 30 minutter siden: Jeg vil tage det dit råd til mig og det er fuldstændig sandt. Hvis jeg overforventer en bytur, så er det kun min højre hånd og jeg som får en hyggelig stund sammen Tak for dit indspark, og jeg er glad for du tog mit råd til dig. som skrevet foroven har man alt for mange forventninger så bliver man desværre bare skuffet, tit og ofte sker det blandt andet til f.eks nytårs aften, nogle har den forventning at det bare skal være årets største fest men man ender med at blive slemt skuffet og sidde med tømmermænd allerede inden hoved retten fordi man har fået for meget vin. men nej ser du, de dates eller de byture man ikke rigtig har den store forventning af ender tit og oftest med at blive nogle af de bedste oplevelser. jeg kan nævne et andet eksempel, jeg hev en latina kvinde med hjem fra tinder sidste år i maj, vi skulle faktisk egentlig bare mødes til en picnic som stod på frugt, Pepsi Max og en flaske vin på Langelinie i Horsens (bor i Vejle så Horsens er jo lige i baghaven) jeg havde absolut ingen forventning eller forhåbninger om noget som helst udover at skulle mødes med den her flotte latina jeg havde skrevet med på tinder, men snakken kørte bare og kemien var god nok til at vi endte hjemme hos mig til endnu en omgang dyrisk sex, det endte dog endnu engang kun med et en gangs knald men den oplevelse sidder bare fast i gemmeren af tinder oplevelser jeg har haft. men den oplevelse du havde i byen kom jo nok også ret uforventet og frækt, så er glad på sine vegne over at du havde den oplevelse. Men ja er glad for du kunne bruge mit råd, det kan hjælpe dig i mange tilfælde for endnu engang som nævnt kan de oplevelser man intet forventer faktisk ende med at du potentielt kan møde din næste kæreste, eller blive lotto millionær, eller få den bedste mad oplevelse eller hvad ved jeg det er det der er så spændende ved blandt andet dating verden Redigeret tirsdag klokken 23:09 af etspil5moden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg