Hop til indhold

Recommended Posts

Vid bildsökning får man på 2 bilder träff på två olika ej aktiva profiler på videkilani.hu 

Del dette indlæg

Link til indlæg
joxzo skrev, for 5 minutter siden:

Vid bildsökning får man på 2 bilder träff på två olika ej aktiva profiler på videkilani.hu 

Ahh okay, tusind tak. Så du mener hun er fake?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svenskan i annonsen är inte sådan som den talas eller skrives i Sverige idag.   Den ser mer ut som en maskinell översättning eller korrigering av ett dåligt original.

Engelskan i annonsen har också förbättringspotential.

vh,

Chibi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet flere gange både at skrive og ringe over WhatsApp, men har ikke fået kontakt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik kontakt og lavede en aftale. Jeg var tæt på at aflyse, da jeg fik adressen, men valgte heldigvis at tage en for holdet :) 

Det er hende på billederne, inklusiv brillerne. Stille pige, meget imødekommende og taler nok engelsk til at undgå misforståelser. Hendes menukort er meget langt og oral er uden, resten med kondom. Hun er submissiv, men ikke så rutineret som eksempelvis Tekla - så der skal udvises ekstra respekt og mærkes efter under hele turen. 

Jeg vil ikke gå i detaljer, men det var en dejlig time, hvor jeg kom godt rundt i menukortet. Jeg skal besøge hende igen, når der er nok mønt i sparegrisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, for 4 timer siden:

Jeg fik kontakt og lavede en aftale. Jeg var tæt på at aflyse, da jeg fik adressen, men valgte heldigvis at tage en for holdet :) 

Det er hende på billederne, inklusiv brillerne. Stille pige, meget imødekommende og taler nok engelsk til at undgå misforståelser. Hendes menukort er meget langt og oral er uden, resten med kondom. Hun er submissiv, men ikke så rutineret som eksempelvis Tekla - så der skal udvises ekstra respekt og mærkes efter under hele turen. 

Jeg vil ikke gå i detaljer, men det var en dejlig time, hvor jeg kom godt rundt i menukortet. Jeg skal besøge hende igen, når der er nok mønt i sparegrisen.

Okay, pisse fed anmeldelse. Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...