Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/410123

Jeg er netop hjemvendt fra besøg hos Nellie. Annoncen og billeder tiltalte mig, og det fortrød jeg ikke.

Nellie er en høj, flot moden kvinde. Solbrændt og veltrænet, men stadig med den bløde krop som passer til hendes alder. Helt naturlig med velplede lakerede negle som jeg kan lide.

En halv time til 1000 kr blev afregnet og vi gik igang. Jeg fik himmelsk superfransk inden jeg selv var nede og smage en helt glat og flot mis. Der blev fugtigt og hun smilede dejligt ned til mig.

Hun fik lov at sutte mig stiv igen, og der var intet hastværk med at få kondom på den nu meget stive pik. Det var mig der ikke kunne styre mig, nu skulle der bolles.

Nellie gik gladeligt med til alle stillinger, og der var intet hastværk.

Hun havde smidt sine briller, men bad hende tage dem på igen.. har noget for kvinder med briller :-).

Afsluttede med at hun suttede mig, som hun er virkelig god til. Kuglerne blev ikke glemt.

Skulle lige sige til inden jeg kom så jeg sprøjtede på egen mave.

Det hele foregår diskret i en lejlighed.

Normalt syntes jeg rejsningen kan falde lidt undervejs, især ved nogen jeg ikke har besøgt før. Men Nellie passede perfekt til mine præferencer, både med udseende og væremåde, så min lille ven havde en god dag og holdt sig rank hele besøget.

Eneste jeg havde foretrukket hvis det skulle være helt perfekt og kæresteagtigt var kys, men det tilbød hun ikke.

For god ordens skyld, clearede jeg lige med Nellie om hun ønskede anmeldelse da vi var færdige. Det var helt fint :-)

Redigeret af tkmtkm1
Glemt ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
tkmtkm1 skrev, for 30 minutter siden:

For god ordens skyld, clearede jeg lige med Nellie om hun ønskede anmeldelse da vi var færdige. Det var helt fint :-)

Og 15-20 minutter efter er annoncen væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 26 minutter siden:

Ja det ser lidt mærkeligt ud. Der stod ellers fra 10-16 i dag. Vi talte dog om hun “kun” var på engang imellem og så ville annoncen være aktiv.

Hun nævnte også hun tidligere har arbejdet med en anden pige både ud af Herlev og Ballerup

Del dette indlæg

Link til indlæg
tkmtkm1 skrev, for 20 minutter siden:

Gammel rotte skrev, for 49 minutter siden:

Ja det ser lidt mærkeligt ud. Der stod ellers fra 10-16 i dag.

Hun har vel bare fået eftermiddagen booket og derfor ikke længere behov for at annoncere (og svare til dem, der kontakter hende forgæves i dag)?

Tak for en god anmeldelse, @tkmtkm1.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...