Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj brødre i synden

Jeg er alene hjemme i weekenden, og vil havde noget sjov, altså noget på sjoveren. 

I de gode gamle dage var der et hav at Thai steder på Vesterbro, særligt nede mod Enghaveplads, hvor man kunne gå fra sted til sted og finde sig en sød thai-pige for en times tid. Når jeg de seneste år har været i området, syntes jeg alt ser gentrificeret ud, med fair-trade økokaffe og naturvin. Og det er jo også dejligt, meeeen ikke helt det samme. 

Er der stadig thai-bordeller på Vesterbro åbent for random walk-ins i de sene aftentimer? Og er der nogen af disse steder/piger I særligt kan anbefale? 

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
tusse skrev, for 2 timer siden:

Tak til @Glødenjeg har hørt om google før, der er en grund til at jeg spørger på dette forum i stedet.

Beklager at mit forsøg på at hjælpe, ikke lige levede op til dine forventninger. Det var velment

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Glødenfair nok og godt ord igen. Jeg har nok ikke værer præcis i min formulering af min søgning; Rendyrkede thai bordeller. Ikke noget massagepjat, for nu at være meget direkte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tusse skrev, for 2 minutter siden:

Tak @butterfly 

Men jeg mener ret så seriøst, at jeg cyklede igennem Oehlenschlægersgade og bemærkede, at flere af de gamle røde bordeller var lukkede. 

Thai massage der er stadig åbent. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...