tusse 11 Skrevet tirsdag klokken 05:48 Halløj brødre i synden Jeg er alene hjemme i weekenden, og vil havde noget sjov, altså noget på sjoveren. I de gode gamle dage var der et hav at Thai steder på Vesterbro, særligt nede mod Enghaveplads, hvor man kunne gå fra sted til sted og finde sig en sød thai-pige for en times tid. Når jeg de seneste år har været i området, syntes jeg alt ser gentrificeret ud, med fair-trade økokaffe og naturvin. Og det er jo også dejligt, meeeen ikke helt det samme. Er der stadig thai-bordeller på Vesterbro åbent for random walk-ins i de sene aftentimer? Og er der nogen af disse steder/piger I særligt kan anbefale? God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1812 Skrevet tirsdag klokken 05:56 tusse skrev, for 5 minutter siden: Er der stadig thai-bordeller på Vesterbro åbent for random walk-ins i de sene aftentimer? Og er der nogen af disse steder/piger I særligt kan anbefale? https://www.google.com/search?q=thai+massage+vesterbro+københavn&sca_esv=b63b80edfd0346c5&rlz=1C1GCEU_daDK929DK929&ei=p40-aMDhOK-Ixc8P7rrlkQY&oq=thaimassage+på+vesterbro&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiGXRoYWltYXNzYWdlIHDDpSB2ZXN0ZXJicm8qAggAMgUQABjvBTIFEAAY7wUyCBAAGIAEGKIEMggQABiABBiiBDIIEAAYgAQYogRIs09QuCJY6S1wAXgBkAEAmAFtoAG8BKoBAzYuMbgBAcgBAPgBAZgCCKAC5wTCAgoQABiwAxjWBBhHwgIHEAAYgAQYDcICBhAAGAcYHsICCBAAGAUYDRgewgIIEAAYogQYiQXCAgYQABgNGB7CAgoQIRigARjDBBgKmAMAiAYBkAYIkgcDNy4xoAeHGLIHAzYuMbgH2wTCBwcwLjMuNC4xyAci&sclient=gws-wiz-serp Jeg har her blot Googlet "Thai massage på Vesterbro" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tusse 11 Skrevet tirsdag klokken 07:35 Tak til @Glødenjeg har hørt om google før, der er en grund til at jeg spørger på dette forum i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 164 Skrevet tirsdag klokken 09:15 jeg kan anbefale denne klinik som jeg selv har besøgt https://airs.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1812 Skrevet tirsdag klokken 10:05 tusse skrev, for 2 timer siden: Tak til @Glødenjeg har hørt om google før, der er en grund til at jeg spørger på dette forum i stedet. Beklager at mit forsøg på at hjælpe, ikke lige levede op til dine forventninger. Det var velment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tusse 11 Skrevet tirsdag klokken 13:31 @Glødenfair nok og godt ord igen. Jeg har nok ikke værer præcis i min formulering af min søgning; Rendyrkede thai bordeller. Ikke noget massagepjat, for nu at være meget direkte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 845 Skrevet tirsdag klokken 13:39 Prøv det gamle Red Light Distrikt på Vesterbro, Oehlenschlægersgade, der er vist stadigvæk nogle af de gamle shops tilbage Butterfly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tusse 11 Skrevet tirsdag klokken 14:59 Tak @butterfly Men jeg mener ret så seriøst, at jeg cyklede igennem Oehlenschlægersgade og bemærkede, at flere af de gamle røde bordeller var lukkede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 762 Skrevet tirsdag klokken 16:21 tusse skrev, for 2 minutter siden: Tak @butterfly Men jeg mener ret så seriøst, at jeg cyklede igennem Oehlenschlægersgade og bemærkede, at flere af de gamle røde bordeller var lukkede. Thai massage der er stadig åbent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg