Gnaffe 24 Skrevet 2. Juni Nogen som har været her ? https://annoncelight.dk/showad/428247 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 292 Skrevet 2. Juni Gnaffe skrev, for 3 timer siden: Nogen som har været her ? https://annoncelight.dk/showad/428247 Jeg har ikke været der!, MEN........ Jeg synes at det ligner en af de her type annoncer der laver nogle fede beskrivelser for at lokke mænd til sig. Når aftalen så er i hus så kommer der lige en besked om at du skal betale med Pay Safe Card, købt på den nærliggende Cirkle K tank, og så skal du sende et billede af kvitteringen der viser den PIN-kode der skal bruges til at indløse beløbet med. Jeg har prøvet mere end 1 gang at lave aftaler, der endte ud med et jeg beskriver herover, bare for sjov, og har selvfølgelig trukket mig når de vil have de Pay Safe Cards. Endnu et klart "Red flag" for mig er telefon nummeret der starter med 9375XXXX Prøv at starte med at spørge om du skal betale med Mobilpay eller kontant, så får du nok af vide at du skal købe de her Cards. Jeg siger ikke at det er som jeg her beskriver, jeg mener blot at du skal tage dine forholdsregler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 151 Skrevet 2. Juni migigen skrev, for 43 minutter siden: Endnu et klart "Red flag" for mig er telefon nummeret der starter med 9375XXXX Har været ude for præcist det samme! Og spilder heller ikke tiden med disse numre. Men undres over at der åbenbart er penge i det for de skrupelløse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 122 Skrevet 2. Juni Det er med stor sandsynlighed en svindler…. Hun vil kun kommunikere via Whatsapp og have betaling i Pay Safe card … Så bare lad være…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 292 Skrevet 2. Juni High Tower skrev, for 1 time siden: og have betaling i Pay Safe card … Så bare lad være…. Og det er der for så vidt heller ikke noget i vejen med, men det der med at de vil have at man sender et billede af kvitteringen, MED SYNLIG PIN KODE, Dét skal man ikke gøre! Jeg har prøvet at sende et billede af kvitteringen, men hvor jeg havde lagt en blyant henover PIN-koden, så fik jeg et billede tilbage, om hvordan man skal holde kvitteringen således at man kan se ALT på kvitteringen, da jeg skrev tilbage at det ville ikke komme til at ske, så var der ikke mere kommunikation fra "hende", trods jeg efterfølgende udbad mig adressen = ingen respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 24 Skrevet 2. Juni Tak for advarslerne, det lød jo ellers rigtig godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg