JJ420 13 Skrevet mandag klokken 00:38 (edited) Er lige landet oven på at have været 45 minutter tættere på himlen. Kan kun tilslutte mig alle de andre positive anmeldelser af hende. Dejlig nem kommunikation, hvor vi får aftalt tidspunkt, og jeg får adresse. Jeg ankommer og bliver mødt af Carla som er langt dejligere end på hendes billeder, hun er normalt bygget, dog med virkelig smukke former. Flotte naturlige bryster og en fyldig dejlig røv. Jeg bliver vist ovenpå - ordner betaling osv. Jeg tager et hurtigt bad, hvorefter jeg kommer ind til Carla som er iført en fræk bodystocking, med et sindssygt frækt blik i hendes øjne. Hun står på knæ oppe på sengekanten hvor jeg starter med at tage hendes bodystocking af, hvor hun samtidig giver min pik masser af opmærksomhed. Kort blowjob uden, hvor jeg selv spørger om jeg kan få massage. Jeg ligger mig på maven og får den dejligste omgang massage. Her får vi smalltalket en del - følte vi havde rigtigt god kemi, og hun virkede meget afslappet. Massagen udvikler sig så til lidt b2b - mega frækt. Jeg tænkte at jeg ville gengælde den gode massage, ved selv at massere hende. Her snakkede vi lidt videre, og jeg fik smurt hende godt og grundigt ind i olie, hvor jeg (hvis jeg selv skal sige det) fik givet hende en god massage, hvor jeg stille og roligt kredsede mig ind i mellem hendes ben, og fik varmet hende godt op. Hun vender sig, og så skulle fronten jo også lige have lidt opmærksomhed på med kondom lidt efter, men jeg kunne ikke lade vær med lige at smage på hende, inden vi gik i gang. Først missionær og så om til at hun ridder mig. Jeg får afsluttet i en vild orgasme. Efterfølgende snakker vi igen lidt, hvor hun fortæller hun mig at, hun selv virkelig nød det, og gav mig meget ros for god sex (kæmpe selvtilids boost) og den måde jeg behandlede hende på. Havde bestilt 45 min hvilket føltes som 5 minutter i hendes selskab. Jeg gik jeg derfra én time fra jeg var ankommet, med skuldrene helt nede, og med det største smil på. Hun indlever sig og kigger ikke et eneste sekund på uret. Pas på hende derude! https://annoncelight.dk/showad/370579 Redigeret mandag klokken 00:54 af JJ420 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg