Hop til indhold
Larsc2460

Stor pik til 2’eren

Recommended Posts

Hej.

Jeg har desværre oplevet, at blive afvist flere steder grundet min størrelse. Er der nogle af jer, som kender en kvinde der er god til at tage en stor pik analt? Helst ikke alt for overvægtig (100kg+)

Hun skal kunne tage en tyk pik på 23 cm.

Vh

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville forslå Jackey Brown, hun er virkelig glad for at få den hårdt og dybt bagi. 

Jeg er ikke helt lige så velsignet som dig hvad angår længde, men jeg har også en rimelig tyk krabat, og den tog hun uden problemer, og med stor nydelse. Jeg kan ikke forestille mig, at den ekstra dybde du kan levere, vil blive set som noget negativt, snarre tværtimod.

Derudover, så er hun også bare skide sjov og skøn, og jeg kan varmt anbefale hende 

https://annoncelight.dk/showad/367026

Del dette indlæg

Link til indlæg
HøjenMast skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ville forslå Jackey Brown, hun er virkelig glad for at få den hårdt og dybt bagi. 

Jeg er ikke helt lige så velsignet som dig hvad angår længde, men jeg har også en rimelig tyk krabat, og den tog hun uden problemer, og med stor nydelse. Jeg kan ikke forestille mig, at den ekstra dybde du kan levere, vil blive set som noget negativt, snarre tværtimod.

Derudover, så er hun også bare skide sjov og skøn, og jeg kan varmt anbefale hende 

https://annoncelight.dk/showad/367026

Mange tak for dit input - jeg er dog ikke til afrikanske kvinder desværre :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...