Guest 1K1969 Skrevet 11. Juni Stang barcardi og Sex er ikke mig Uanset om der er moneter involveret eller ej. Men en enkelt øl el. glas vin har jeg ikke noget problem i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3355 Skrevet 17. Juni Besøgte engang en GP syd for Kolding. Da jeg ankom kunne hun næsten ikke få døren op, der skulle på samme tid drejes på låsen og trykkes på håndtaget Men hun så godt ud og var meget kærlig og liderlige. Havde knap fået jakken af, inden hun lukkede mine bukser op og gav et blowjob midt i entreen, hun tog hele ladningen. Hvorefter hun tag hårdt i pikken og sagde "kom" inden hun træk mig gennem huset til hendes lystrum, som hun kaldte det. Der lade hun sig op på en gynækologstol, benene op i holderne, nu ville hun slikkes, der lå et par dildoer, som jeg brugte i begge huller mens tunge kørte på klitoris. Det blev hun endnu mere liderlig af og stønnede fik den ene orgasme efter den anden, liderlighede steg og hun ville have pik, hun lade sig hen over stolen, så jeg kunne tage hende med et fast tag om hendes hofter, der blev kneppet igennem i begge huller, hun var så våd at det drev ned af hendes lår. 3. omgang var på sengen, hvor vi lå i ske, mens jeg langsom kneppede hende, da det kneb lidt med at komme endnu en gang, satte hun sig op og red mig. En vild oplevelse betalte for en time. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 49 Skrevet 18. Juni Ville klart sige ja, da de vil give en mere fri leg. Hun skal selvfølgelig ikke være svært beruset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 20. Juni Elsker den her tråd. Vixenida er småfuld og småhorny, skriver lidt herinde for at høre om der kan blive noget - og så falder hun i søvn, mens vi stadig sidder dage efter, og siger.. JA for sa.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg