Hop til indhold
stivert

Randers thainumser Nanny og andre

Recommended Posts

Nogen der har prøvet de to her? Gerne det stramme hul..

Nanny

Jeg har en stor røv og en glat miss.
Elsker sex og kan ikke få nok af det.
En dejlig omgang analsex er altid dejligt!! :) 
Du må komme mig i munden/ på min krop, eller hvis du vælger at booke uden kondom må du også komme i mig :) 
https://annoncelight.dk/showad/422943

Eller andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Nanny, og det var det ringeste jeg nogensinde har oplevet hos en thai. Havde mere travlt med telefonen end mig! Forestil jer at hun efter 5 minutter ville ride, og mens hun gjorde det, så besvarede hun en SMS. Arrogant og sur, så jeg opgav efter 15 minutter af de 45 jeg havde købt. Jeg har besøgt mange thai kvinder, men aldrig oplevet noget så dårligt - aldrig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandvaskeren skrev, den 2.6.2025 at 21:56:

Har besøgt Nanny, og det var det ringeste jeg nogensinde har oplevet hos en thai. Havde mere travlt med telefonen end mig! Forestil jer at hun efter 5 minutter ville ride, og mens hun gjorde det, så besvarede hun en SMS. Arrogant og sur, så jeg opgav efter 15 minutter af de 45 jeg havde købt. Jeg har besøgt mange thai kvinder, men aldrig oplevet noget så dårligt - aldrig!

Tak for tilbagemeldingen. Det må jo så være en anden thainumse, der får æren af min penis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...