Hop til indhold
Blackwerdo

Super thic er Lola i Aalborg

Recommended Posts

Så er Lola tilbage. Min dejlige dronning fra Caribien. Hun har været i Aalborg før, men under andet navn. men jeg kunne genkende hendes dejlige store kvinde former. 
så igen måtte jeg et smut forbi den dejlige stor brystet dame. Hun holder til nede omkring Karolinelund. Jeg blev sendt hen på en adresse  jeg ikke kendt, men hun holder til i stuen så det var super nemt.
dejlig stor lejlighed. 
nu til actionen… 

jeg vidste godt hvad jeg kom indtil, og havde virkelig tænkt jeg måtte holde lidt længere denne gang. Da Lola ser mig i døren er hun et stort smil og allerade super tændt og fræk, 

jeg blev næsten kastet ned i sengen, hvorefter jeg dårligt når at sige et ord, før min pik er begravet godt bag hendes læber. Jeg kan mærke det ikke ville vare længe før hun ville få fyldt munden godt af sæd xD så måtte næsten skubbe hende af mig haha. 
jeg fik nu smækket et kondom på og i gang gik vi. Jeg startede ud i en doggy men opdagede hurtigt jeg ville skyde den af, hvis jeg gjorde dette. Så jeg vendte hende om i missionær  og med hænderne godt plante på hendes kæmpe G skål patter fyre jeg den dybt ind i hende i højt tempo, hun begyndte og presse mig ind imod hende imens hun stønnede mig i øret. ( mega frækt ). Vi forsatte sexen nogle minutter mere før jeg skød en kæmpe omgang af i munden på hende og det tog hun rigtig pænt. 
vi sad og snakkede en 10-20 min hvorefter jeg gik som en lykkelig mand. 

så er du til store former og latinsk figur så er
hun er 10/10 

besøget værd! 
vær sød hende. 
https://annoncelight.dk/showad/429510
https://annoncelight.dk/showad/429510

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...