Hansoo 23 Skrevet 30. Maj Jeg er nysgerrig på om nogen herinde har besøgt Vabali? Jeg ved godt det ikke er sex, men det tiltaler mig lidt at kvinderne er nøgne herinde og det er heller ikke fordi jeg skal sidde og glo, men tanken om at være nøgen og slappe af sammen med andre kan jeg godt lide, så derfor vil jeg hører om det er et sted man skal besøge? Eller kender du andre steder hvor man kan bade nøgen og slappe af? Ikke strande.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 132 Skrevet 30. Maj Jeg var der i sommers, mega lækkert wellness sted, så kan klart anbefale det - kan godt lide den tyske bade tradition med sauna / damp osv. Meeeen - det er ikke velset man glor som du skriver, men ude i haven ligger alle nøgne og der kan man have solbriller på - klart et sted jeg vil anbefale, og lækkert hotel på stedet. Deres sted i Berlin er også lækkert - flere yngre damer/piger der. Kom tidligt, da de plejer at have pige/dame team i sauna mv. om morgen, så når der åbnes, så plejer der at være overtal af hunkøn ( i alle aldre) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 23 Skrevet 1. Juni (edited) Pit. skrev, den 30.5.2025 at 16:50: Jeg var der i sommers, mega lækkert wellness sted, så kan klart anbefale det - kan godt lide den tyske bade tradition med sauna / damp osv. Meeeen - det er ikke velset man glor som du skriver, men ude i haven ligger alle nøgne og der kan man have solbriller på - klart et sted jeg vil anbefale, og lækkert hotel på stedet. Deres sted i Berlin er også lækkert - flere yngre damer/piger der. Kom tidligt, da de plejer at have pige/dame team i sauna mv. om morgen, så når der åbnes, så plejer der at være overtal af hunkøn ( i alle aldre) Det er også derfor jeg skrev at jeg ikke skulle sidde og glo Man tak for anbefalingen.. Så kunne det godt være jeg skulle prøve det og tak for tippet til at møde op tidligt, det vil jeg huske Er det i den i Hmaburg jeg skal komme tidlig? Redigeret 1. Juni af Hansoo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg