Cep19 0 Skrevet 29. Maj Her kommer lige min første anmeldes. Efter en lang uge ville tænkte jeg at jeg ville forkæle mig selv lidt jeg tog kontakt til Candy og fik aftalt en tid, da jeg ankom blev at jeg mødt af en virkelig smuk Thai pige, billederne passer bestemt her. jeg blev vist ind i rummet og vi klarede det formelle med betaling. så hopper jeg en hurtigt tur i bad og tilbage i rummet og klædte mig af. og lage mig på maven. Candy var smuk, selvsikker, og hendes hænder vidste præcist, hvordan de skulle få min krop til at reagere. Hun startede langsomt hænderne gled blidt over min hud, og hun vidste præcist, hvor hun skulle være for at få mig til at føle mig både afslappet og... pirrende opmærksom. hun kunne virkelig trykke til hvor jeg hade brug for det. og hun var god til at spørge om det var for hård. alt i alt var det en virkelig god massage. efter lidt tid bad hun mig vende mig om på rykken og så begynde hun ellers på mine ben. efter lidt tid gik det mere nord på. og det vil jeg lade jeres fantasi om. det var en virkelig god oplevelse. bag efter fik jeg lidt vand og jeg skulle vider fik et kram og blev sendt af sted. Tak for Massagen Candy. håber at komme igen en anden dag https://annoncelight.dk/showad/389371 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 30. Maj Cep19 skrev, for 19 timer siden: Her kommer lige min første anmeldes. Efter en lang uge ville tænkte jeg at jeg ville forkæle mig selv lidt jeg tog kontakt til Candy og fik aftalt en tid, da jeg ankom blev at jeg mødt af en virkelig smuk Thai pige, billederne passer bestemt her. jeg blev vist ind i rummet og vi klarede det formelle med betaling. så hopper jeg en hurtigt tur i bad og tilbage i rummet og klædte mig af. og lage mig på maven. Candy var smuk, selvsikker, og hendes hænder vidste præcist, hvordan de skulle få min krop til at reagere. Hun startede langsomt hænderne gled blidt over min hud, og hun vidste præcist, hvor hun skulle være for at få mig til at føle mig både afslappet og... pirrende opmærksom. hun kunne virkelig trykke til hvor jeg hade brug for det. og hun var god til at spørge om det var for hård. alt i alt var det en virkelig god massage. efter lidt tid bad hun mig vende mig om på rykken og så begynde hun ellers på mine ben. efter lidt tid gik det mere nord på. og det vil jeg lade jeres fantasi om. det var en virkelig god oplevelse. bag efter fik jeg lidt vand og jeg skulle vider fik et kram og blev sendt af sted. Tak for Massagen Candy. håber at komme igen en anden dag https://annoncelight.dk/showad/389371 Nu er billeder jo ofte én ting og virkligheden noget andet - også selvom billederne er ægte osv. For mig virker hun til at ha lidt former....er det korrekt, eller?... PS. Jeg håber da at du klædte dig af INDEN du gik i bad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjerget 0 Skrevet 1. Juni Jeg er ny her inde. Hvordan kan man se hvor klinikken ligger. Det står ikke i anoncen. bliver man nødt til at ringe og spørge? eller kan du fortælle hvor det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 74 Skrevet 1. Juni Bjerget skrev, 1 time siden: Jeg er ny her inde. Hvordan kan man se hvor klinikken ligger. Det står ikke i anoncen. bliver man nødt til at ringe og spørge? eller kan du fortælle hvor det er? Man er nødt til at kontakte stedet/pigen. Adresser/vejnavne må ikke deles herinde og man kan blive bannet, hvis man gør det flere gange. Men det er ok at skrive en cirka placering, som f.eks “i nærheden af Føtex Vesterbro” eller lignende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg