LK12345 5 Skrevet 29. Maj Nu har jeg læst med her inde i et godt stykke tid, og tænkte jeg måtte begynde at bidrage også. Tog kontakt til June for to dage siden, hvor jeg spurgte om hun havde tid kl 20. Det havde hun dog ikke, men skrev at hun var ledig kl 21. Det var fint for mig, og jeg gik i bad og da tiden nærmede sig tog jeg mod Aalborg. Hun sendte dog aldrig adressen, og hørte ikke mere fra hende, og da den var blevet 21.20 kørte jeg hjem uden at have fået besked fra hende om at hun måtte aflyse eller noget. Så idag, så jeg at hun igen var aktiv, og vi fik hurtigt aftalt en tid. Denne gang kom adressen så med det samme, og det gik ganske fint og fik bestilt 30 min. Da jeg er kommet ind, fået betalt osv og vi skal til at igang, så begynder hun allerede der at protestere når man røre hendes bryster. Synes selv jeg gjorde det ganske roligt, men jaja det er fair hvis de er følsomme. Hun får mig lagt ned, og begynder at give mig et hj som går over i et bj. Dette tager dog ikke længere end 1 min, så sætter hun et kondom på, og sætter sig op på mig.Efter 2 min med hende øverst, så siger hun at nu må jeg tage over. Fint nok, det gør jeg gerne, og vi får skiftet lidt stillinger. Da der er gået cirka 10 i alt, begynder hun at brokke sig over at jeg ikke er kommet endnu, og rejser sig op og går ud af rummet for at komme tilbage to min senere med en blæser. Hun brokker sig stadig over at jeg ikke er kommet endnu, og spørger om jeg havde tænkt mig at have mere sex, for hun ville bare have at jeg kom med det samme. Jeg beder så om at få pengene tilbage, da jeg synes stemning er ved at være ret død, og ikke har lyst til at være sammen med en der reelt set ikke gider. Så efter lidt over 15 min er jeg så i tøjet og på vej ud af døren med 300 ud af de 1000. https://annoncelight.dk/showad/411797 Besøg hellere Milin der holder til i samme hus, hun er sand stjerne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 179 Skrevet 30. Maj Jeg er enig. Jeg fik prøvet hende da hun var ret ny i slutningen af 2022. Det var en ligegyldig oplevelse. Jeg kunne tydeligt mærke hun hadede denne her branche og hun virkede flov. Hun ser godt ud, men det er også det eneste. Hun er mit ringeste thai oplevelse i Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskjyde 2 Skrevet 2. Juni Øv, hende har jeg ellers kigget på noget tid. Kan huske der var en “June” på et tidspunkt der fik gode anmeldelser men det gælder så ikke hende her :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg