19517 611 Skrevet 29. Maj Jeg har netop været på besøg hos en dejlig kvinde ved navn Iza – en kvinde med en duft af både lyst og lethed. Der var noget i hendes blide berøring, hendes rolige blik og måde at være på, der vækkede noget i mig, jeg havde gemt væk. Noget jeg næsten havde glemt fandtes. Men senere samme dag, da min ekskone – den unge, uforglemmeligt smukke kvinde jeg engang elskede med en naiv og voldsom kraft – stod i min dør og hentede vores børn, blev det hele brutalt tydeligt: Jeg er rasende. Rasende over, at jeg ikke er kommet videre. At jeg stadig hænger fast i et ekko af en fortid, som for længst er løbet fra mig. Jeg drømmer stadig om hende. Om dengang vi kørte rundt i hendes hjemland, frie og forelskede, med intet andet i tankerne end hvor vi kunne købe flere kondomer. Der var kun os. Kærlighed og begær i sin reneste form. Nu ser jeg på de videoer og billeder, vi lavede dengang – og det føles som at stirre ind i en andens liv. Jeg føler mig tom. Og grim. Ikke fysisk – men i sjælen. Tom, fordi jeg er alene. Grim, fordi jeg ser min daværende uvidenhed i øjnene: Jeg anede ikke, at jeg ville ende som denne version af mig selv. En mand i skyggerne af sin egen historie. Jeg besøger nogle gange disse betalte kvinder. Ikke af begær, ikke af eventyrlyst – men for at fylde et hul. Et tomrum. Men det er en illusion. De kan ikke fylde det. Ingen kan. Måske kun tiden. Hvis den altså vil vise sig nådig. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1653 Skrevet 29. Maj Ja det er forbandet at man aldrig ved hvornår man er på toppen i livet. Man stræber efter mere sætter ikke pris på det man har. Og så pludselig opdager man at man var på toppen i går og nu er faldet ned af stigen. hvad kan vi lære af det??? Jeg forsøger at lære dét af det, at selv når man virkeligt bliver slået tilbage kan det stadig være toppen. Det er en barsk erkendelse - men måske kan man man bruge den til noget. Så selvom du ikke bad om råd - så har jeg alligevel dette. Nyd dit nu - for en dag vil du måske blive bitter over du ikke gjorde. Det kan godt blive værre - men det værste er ikke at nyde næsten hvert et sekund på livets rejse. jeg er selv inden for de seneste år blevet ramt af 2 livskritiske sygedomme. Så i stedet for at vente på den næste, foesøger jeg nu at sætte pris på at jeg stadig er her. Det er ikke let - men det kan være en ambition. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 311 Skrevet 29. Maj Må man spørge hvor længe det er siden @19517? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 296 Skrevet 29. Maj 19517 skrev, for 1 time siden: Jeg besøger nogle gange disse betalte kvinder. Ikke af begær, ikke af eventyrlyst – men for at fylde et hul. Et tomrum. Men det er en illusion. De kan ikke fylde det. Ingen kan. Måske kun tiden. Hvis den altså vil vise sig nådig. Den del ramte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 611 Skrevet 29. Maj niskanen skrev, for 2 timer siden: hvor længe det er siden Ca. 3 år siden jeg sidst har været sammen med den, eller en hvilken som helst, kvinde. Af forskellige, mest økonomiske, grunde, har jeg ikke i den tid betalt mig fra at se mig selv i øjenene. Kort nok tid til at smerten stadig viser sig og lang nok tid til at det allerede ér overskredet det punkt hvor det er pinligt. Jeg er ofte kommet i nærheden af denne anerkendelse, at jo oftere jeg betaler for kvindernes selskab jo mere fremmede bliver tanken om, at der skulle være én derude til mig. Det er på en måde en selvforfyldt profeti for hvorfor skulle jeg betale for noget jeg kunne få gratis og Hvorfor kan jeg ikke få det gratis.. Det er ligesom tyven der allerede har vænnet sig til at han bare kan tage det fra hylderne så Hvorfor skulle han arbejde i fire år for at spare sammen til at kunne betale for det. Jeg ved godt jeg vrøvler!! I må lige have mig undskyldt der er blevet åbnet op for en betændt byld, kan jeg mærke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1653 Skrevet 29. Maj Jeg forstår dig godt… Det er ikke vrøvl men ekstremt relevante spørgsmål du tumler med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 296 Skrevet 29. Maj 19517 skrev, for 7 timer siden: Du vrøvler slet ikke. Jeg kan genkende rigtig meget af det i mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 16 Skrevet 30. Maj Jeg kan også godt genkende nogle ting i mig selv, i det du (TS) skriver. Jeg vil opfordre dig til ikke at være for hård ved dig selv, men omvendt tage ansvar for nogle forandringer, der kan få dig i retning af det du drømmer om. Måske er der noget i denne tråd du kan bruge (link til min egen kommentar, men mange andre gode pointer): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 826 Skrevet 31. Maj 19517 skrev, den 29.5.2025 at 16:43: Det er på en måde en selvforfyldt profeti for hvorfor skulle jeg betale for noget jeg kunne få gratis og Hvorfor kan jeg ikke få det gratis.. “Gratis”? Som skilt gennem mange år og med flere forhold efter ægteskabet vil jeg gerne aflive ideen om at dating/parforhold delen er gratis. Det koster både tid og penge, så i forhold til sex kan det være rationelt nok at betale kontant for det. Det giver også langt flere muligheder, analt i går, latina i dag, ung og sprød på søndag, store babser mandag, veltrænet tirsdag, osv. Alle disse variationer er, det er min erfaring, svært at finde “gratis” i en og samme kvinde. Parforhold er dejlige, men koster både tid og penge og giver i forhold sex begrænsninger, så jeg synes at du skal se muligheder, mens du finder ud af hvad du vil/ikke vil i forhold til et parforhold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 611 Skrevet søndag klokken 07:18 Hr Lille Niels skrev, for 19 timer siden: parforhold Du har ret. Hvis jeg havde flere penge ved jeg godt hvad det ville ende med. Den 'nemme' version! Men! Hvad savner jeg ved et parforhold? At vågne til duften af morgenmad og en glad pige der hopper ned i sengen til mig hvor vi sammen nyder et morgenknald. Indforstået humor Nogen der kan hjælpe på hårde dage Nogen at sparre med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 611 Skrevet søndag klokken 07:24 peter1042 skrev, den 30.5.2025 at 09:47: tage ansvar for nogle forandringer Jeg kan lide denne del. Du har ret i, at det starter hos mig. Dén vil jeg lige ruge lidt over. Jeg ved jo godt allerede hvad der skal til. Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1653 Skrevet søndag klokken 09:12 19517 skrev, for 1 time siden: Du har ret. Hvis jeg havde flere penge ved jeg godt hvad det ville ende med. Den 'nemme' version! Men! Hvad savner jeg ved et parforhold? At vågne til duften af morgenmad og en glad pige der hopper ned i sengen til mig hvor vi sammen nyder et morgenknald. Indforstået humor Nogen der kan hjælpe på hårde dage Nogen at sparre med Ja det vil være smukt. Men sådan er virkeligheden nok ikke på den lange bane. Men jeg elsker nu alligevel parforhold. For det er også at der altid er en tæt på. Især også i modgang. Der mærker man for alvor behovet for bare at få et kram. Et kram man ikke kan købe sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 611 Skrevet mandag klokken 05:24 Jogge skrev, for 20 timer siden: kram Jeg kommer til at tænke på en artikel jeg engang læste. Pointen i den var, at hvis man absolut ville forsøge at købe lykke for penge skulle man håbe oplevelser. Det tænke jeg over længe og besluttede mig for at rejse til det land min eks et fra. SommerSummarum. Man kan godt i en begrænset periode købe nogle dejlig kram, knald, morgenmad på sengen med din manddom i hendes mund, osv. Holder denne form for kærlighed? Muligheden er der ude i verden. Held og lykke med at finde din lykke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 429 Skrevet tirsdag klokken 23:27 (edited) @19517 har lige læst din tråd igennem, og jeg var selv i din situation for 4 år siden da jeg kom ud af et forhold der varede 7 år. Det tog mig et halvt år om at komme over hende, der skulle at flytte til en ny by for at komme helt og aldeles over hende. jeg brugte også købesex for at fylde det tomrum der var i mig, men også fordi det var så spændende. Men så står man så der efter besøget er slut og tænker “ nå hvad så nu ?” Og så kommer den tomme følelse igen. jeg vil ikke antage for meget, men det ser jo ud til du ikke er ovre hende, og det kender jeg igen virkelig alt for meget til. Nu ved jeg jo intet om dig, men noget der også hjalp mig tilbage igen var at træne, jeg har nu trænet non stop i 4 år ja faktisk siden jeg blev single, og det her lyder måske lidt kliché men træning er absolut ikke en dårlig investering at lave i sig selv, jeg vil vove og påstå at det er den bedste investering man kan gøre i sig selv. Mit næste råd vil være at oprette dig på tinder, mød nogle andre kvinder, da jeg blev single for 4 år siden tænkte jeg “jeg møder aldrig nogen anden” eller “jeg kommer aldrig til at elske nogen anden igen” og jeg kan fortælle dig at aldrig har jeg taget mere fejl, jeg har mødt de mest skønne kvinder på tinder, happn, badoo, Facebook dating (ja de har en dating side) og jeg kan fortælle dig at du kan sagtens møde en ny på dating apps. og mit 3 råd er få arbejdet med dig selv og nu siger jeg måske noget lidt træls men slet alle billeder af hende osv det gør det altså bare lidt nemmere når man ikke bliver mindet om det man engang havde og her mener jeg ikke billeder af børn der skal slettes men billeder og videoer af hende for igen det gør processen nemmere jeg slettede også alle billeder af min eks og minder fra Snapchat, Facebook og Instagram jeg slettede alt med hende, find noget der gør dig helt oprigtigt glad, som f.eks en ny hobby, for det med at gå til en gp for at få udfyldt et tomrum er ikke jordens bedste ide vil jeg mene, at gå til en gp burde mere ses som lidt sjov og spas og noget frækt man gør en gang imellem (synes jeg og er hvad jeg selv gør) men det bør altså aldrig være noget man gør for at udfylde et tomrum for den følelse kommer igen når rusen over besøget er stilnet af. men jeg ved hvordan det føltes for jeg har selv været der og det gør rigtig ondt, og det tager tid at komme over, men hvis jeg var dig ville jeg oprette mig på tinder, happn, badoo eller whatever og opleve andre menneske og opleve at der findes mange andre skønne kvinder, find dig en ny hobby som f.eks fitness eller find noget der interessere dig. jeg håber du kan bruge mit råd til noget, de ting jeg nævner er noget jeg selv har gjordt og det har virkelig hjulpet, men jeg kan godt sætte mig ind ind i din situation Redigeret tirsdag klokken 23:33 af etspil5moden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 611 Skrevet onsdag klokken 08:19 etspil5moden skrev, for 8 timer siden: ikke er ovre hende, Først og fremmest vil jeg starte med at sige tak. Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, men også fordi det du skriver lander lige i skabet. Dine fine råd er absolut ikke uden værdi. Jeg trænede før børn og kone og savner den følelse træningen giver. Du har ret mht. Dating. For hvad nytter det at drømme om at vinde ½ milliard hvis du ikke spiller, right? Så jeg vil bruge nogen tid på at læse dine ord igen og så bliver beslutningen taget. Sikkert i den retning du anbefaler. Jeg har skrevet på dette dejlige forum i lang tid. Har aldrig rigtig udleveret mig selv på den måde jeg gjorde i min tråd. Og hvor er jeg glad for at jeg gjorde dette. For jeg har i lang tid gerne ville skrive på denne her måde. Altså hvor det handler om mere end bare kuss&brystet. For vi mænd, jeg formoder at det er dette du er, har meget mere end dét. Om spørgsmålet. Er jeg kommet mig over hende? Til dels. Men såret bliver revet op hver gang hun afleverer/henter vores fælles afkom. Jeg ved godt, at det er fordi jeg ikke selv har fundet en anden som jeg kan kaste min kærlighed på. Så forbliver hun stadig den sidste. Dine ord giver mening. Mening fordi jeg mærker én der også har følt som mig. Der hjælper. Jeg tror vi mænd har en tendens til at have en masse opgaver fx i hjemmet. Opgaver som venter på at de bliver færdige. På den måde lader vi ting hobe sig op til én stor uoverskuelig bunke. Fx har jeg lige hængt nogle dekorative spejle op som jeg har haft nogle år fordi jeg først ville hænge dem op når jeg havde malet. Så lige i dag har jeg accepteret at jeg ikke får malet lige forløbet. På den måde skal jeg blive bedre til at droppe projektet og fokuserer på det vigtigeste projekt. MIG!!! TAK. (af hjertet) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 429 Skrevet onsdag klokken 20:27 19517 skrev, for 11 timer siden: Først og fremmest vil jeg starte med at sige tak. Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, men også fordi det du skriver lander lige i skabet. Dine fine råd er absolut ikke uden værdi. Jeg trænede før børn og kone og savner den følelse træningen giver. Hej makker, beklager det sene svar. men er glad for mine råd faldte i god jord. Jeg giver dem blot fordi jeg udemærket kender til din situation og det ikke bare råd jeg ikke selv følger. jeg kender til det du går igennem, og har været igennem, og det gør uden tvivl ondt, og jeg tænker der er mange herinde der kender til det. Jeg synes sgu det er sejt du åbner dig op og blotter dig følelses mæssigt herinde, eroguide er et Forum hvor man også bør kunne snakke om nogle ting man ikke altid kan snakke med venner og familie om. Og det behøver sgu ikke altid at handle om og patter hele tiden. Så du har min store respekt jeg synes det er sejt. Men ja jeg kender alt til det du går igennem, det desværre en process der tager tid, og det er ikke altid man lige kan give et tidspunkt hvor man har healet sårene, det tog mig godt og vel et halvt år om at komme godt videre, og det hjalp bestemt også at flytte til en helt ny by (jeg siger ikke det er det du skal) men det hjalp gevaldigt for mig. nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, men jeg er 30 og jeg kan fortælle dig at jeg har været single i 4 år nu, og jeg venter gerne yderligere 4 år før den helt rigtige kommer. Men jeg kan fortælle dig at den tomme følelse har jeg selv haft, men jeg kan så fortælle dig at der findes en masse skønne kvinder derude, og som du selv nævner man vinder ikke i lotto hvis man ikke spiller det, så makker når du føler dig klar til det, så opret dig på tinder, badoo, Facebook dating eller lige den dating app der falder i din smag, og så mød nogle skønne kvinder, og mit bedste råd igen her er at hav ingen forventninger, forvent at du skal møde denne kvinde og ikke andet, for mester de oplevelser man ikke har nogen forventninger til de kan ende med at være de bedste oplevelser igen kæmpe respekt for du åbner dig op jeg har stor respekt for dig ! Og jeg mener oprigtigt når jeg siger at jeg ønsker dig alt det bedste på din vej ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg