Swarley 505 Skrevet torsdag klokken 09:48 Så lykkes det endelig efter 1,5år at besøge @SigneM. Første gang jeg havde glæden af at møde hende(under andet navn)var til sex eventet i Januar 2024, hvor jeg kun fik snakket med hende. Jeg har siden gerne ville møde hende, men da hun ikke er på så tit og holder til i det vest jyske har det ikke været nemt. Da @Mister12 som også var med til eventet skrev at hun nu var aktiv, var jeg ikke sen til at tilmelde mig hendes Kristi himmelfartsdag GB og tage turen fra KBH til Skjern. Hvor mister12 også deltog Vi blev mødt af en dejlig kvinde med det sødeste smil, lige som jeg husker hendeSigne lagde sig på sengen, hvor hun startede med at give BJ så vi alle blev varmet op og så var der ellers fri leg i alle huller. Hun giver et fantastisk BJ helt til roden med mulighed for mouth fuck samt kuglerne fik også en omgang, og så ellers knep i hendes dejlige fisse og struttende røv hvor hun kan tage godt imod.Man kan godt mærke hun nyder dette, når hun tager imod pik i begge ender, med dejligt smil og lyd fra hende. Senere røg hun i gyngen, hvor hun lå perfekt med adgang til fisse og røv og hendes hænder fri til at gøre os klar, igen med det dejlige smil man ikke kan stå for og som giver en lyst til en omgang mere med hende. Der var god pli mellem de mænd der deltog og var gode til at gøre plads til hinanden, så man lige kunne få en pause. Så efter 1,5år og 330km kunne jeg tage turen tilbage til KBH, med stort smil på læben over at jeg endelig fik besøgt SigneM. En lang dag og tur, men hun var det værd Måske jeg er heldig at @SigneM kommer til kbh en dag, så jeg ikke skal kører så langt Jeg kan helt klart anbefale SigneM. Da annoncen ikke pt er aktiv kan jeg ikke linke men linker til opslag på EG 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg