Gråskæg42 62 Skrevet 29. Maj, 2025 Hej https://sugardaters.com/da/profile/q1Z5gbgrZl Hvem kender til denne kvinde og kan fortælle mig lidt om hende - evt i pb Pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 8 Skrevet 29. Maj, 2025 Det er noget svært , du linker til forsiden og ikke til profil, ved søgning kommer der en 25 årig fra holbæk frem, er det hende, hun har ikke noget foto, så der er ingen genkendelse ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 62 Skrevet 30. Maj, 2025 sidste stik skrev, for 20 timer siden: Det er noget svært , du linker til forsiden og ikke til profil, ved søgning kommer der en 25 årig fra holbæk frem, er det hende, hun har ikke noget foto, så der er ingen genkendelse ! Du er lidt for hurtig på tasterne. Ja, min fejl med linket, men du fandt en udvej - Er hun nu også 25 eller er det dine hurtige fingre? Hvad tænker du, jeg spørger om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 8 Skrevet 30. Maj, 2025 Gråskæg42 skrev, 1 time siden: Du er lidt for hurtig på tasterne. Ja, min fejl med linket, men du fandt en udvej - Er hun nu også 25 eller er det dine hurtige fingre? Hvad tænker du, jeg spørger om? 35 rigtigt, og intet foto, og du får så sagt imellem linierne at hun er fra HOlbæk, , nej hun har nu blokeret mig uden jeg har haft kontakt så du må tage chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg