Hop til indhold
Elskermælk78

Det var værd at tage en fridag for at være sammen med Line C

Recommended Posts

Mit første besøg hos @Line c i Randers havde givet lyst til mere, og heldigvis fik jeg muligheden for at besøge hende hos Eventyrpigerne, da jeg alligevel var på tur på Sjælland.

Det var nemt at finde at finde stedet fra bussens stoppested. Med et skit under dørhammeren hvor der står brug mig hårdt er stemningen ligesom sat :)

Indenfor blev jeg taget godt imod af en sød telefondame der kort og præcist fortalte om faciliteter osv.

Efter jeg havde været i bad, tog Line imod mig med sit dejlige smil og kys. 

Jeg havde glemt at skrive om det skulle være hårdt som sidst eller blidt. Jeg valgte at det skulle være blidt men at hun havde frie hænder. Og det var et rigtig godt valg :)

Normalt synes jeg ikke at blowjob med kondom er noget ved, men Line kunne nogle tricks så jeg helt glemte at den var pakket ind.

Line har en rigtig lækker krop med dejlige former, og heldigvis var hun øverst det meste af tiden, så jeg rigtig kunne nyde hende. 

Da jeg kom ind i værelset, havde jeg syntes at det var lidt sjovt med de mange spejle, men da vi var i missionæren og Line pludselig tog kvælertag på mig og skubbede mig op, så jeg kunne se det i spejlet blev det ekstra frækt. Det er noget specielt at se sig selv i den situation :)

Selv om det kun var mit andet besøg hos Line, var hun allerede god til at læse mig og situationen og det er virkelig en fantastisk evne.

Jeg havde igen valgt en time og ligesom første gang, sluttede vi med at ligge og snakke og kæle. Det er svært at holde fingrene fra hende :) Og det er en dejlig måde at vende tilbage til hverdagen igen.

Hun skal helt sikkert besøges igen, og så må tiden vise om det bliver i Jylland eller på Sjælland :) 

https://annoncelight.dk/showad/337710

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fed anmeldelse!

Især fordi jeg selv har planer om at møde hende, så din tråd har lige forsejlet aftalen!

Hun virker så nice og nede på jorden <3 

Lige hvad jeg trænger til <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hotgames skrev, for 19 timer siden:

Super fed anmeldelse!

Især fordi jeg selv har planer om at møde hende, så din tråd har lige forsejlet aftalen!

Hun virker så nice og nede på jorden <3 

Lige hvad jeg trænger til <3

Tak og dejligt at du har kunnet bruge den :)

Ja hun har den sjældne blanding af at være nede på jorden, sød og mega fræk på samme tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...