Hop til indhold
TheDude TheDude

SARA sexy new in Aarhus party girl

Recommended Posts

Link https://annoncelight.dk/showad/423149
Først må jeg sige at jeg er lidt i tvivl om billederne på annoncen er hende. Hun var ikke helt så fit som på billederne. Men stadig fast med et par solide silikone babser ;) Hun har ikke den helt flade mave som billederne viser og lidt mere sul på balder og lår. Ansigtet syntes jeg egentligt var pænere i virkeligheden med et par lækre læber (havde nok også fået lidt hjælp) . Nå men selve agten ! Blow var lige på og hårdt. det var meget mekanisk og jeg tænkte at det her bliver jeg sgu aldrig kampklar af. der var simpelthen ikke nogen leg eller lir. Nå men efter lidt tid blev jeg stiv og jeg begyndte at nyde det. Men så mente hun at det var tid til at knalde. Jeg fik lige lidt ekstra blow men så var det altå igang med knalderiet. Her var det virkelig ikke megen indlevelse og det tog ikke længe før end hun mente at det var tid til at komme. Betalte for 30 minuter var ude af døren inden 20 minutter. Jeg havde dog været i bad hjemmefra og tog ikke bad efter. Men jeg vil nok mene at det var noget hastet igennem. 

Genbesøg! ....... Står ikke højt på listen. Men til dem der vil se å et par flotte silikone bryster og et hurtigt knald på 15 min kan hun måske være fin ?   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...