Hop til indhold
19517

“Iza – Duften af Lyst og Latter”

Recommended Posts

Det hele begyndte med en besked. Jeg havde skrevet til hende, ærligt, uden filter – at jeg var lidt nervøs. Det var længe siden, jeg sidst havde været sammen med en kvinde, og tanken om at skulle være intim igen fik mit hjerte til at banke mere af uro end af lyst. Jeg fortalte også, hvad jeg kunne lide. At jeg elskede at blive kælet blidt under pungen, og på mellemkødet. At de små, intime detaljer tændte mig. Det var ikke noget, jeg normalt delte med nogen, men der var noget i hendes måde at skrive på, der gjorde det nemt.

Hendes svar var kort og sødt – og det ramte mig lige i hjertet: “Bare tænk på det som om, du er på vej hjem til din kæreste.”

De ord blev hængende i mig hele vejen hen til hende.

Da hun åbnede døren, vidste jeg med det samme, at hun mente det. Hun så ikke bare fræk ud – hun så velkommen ud. Som en kvinde, der ikke bare bød dig ind, men trak dig tættere på. Uden tøven kyssede hun mig – blødt, dybt, intenst. Det var ikke professionelt. Det var personligt. Det var lyst.

Hun førte mig ind. Hendes hænder begyndte at udforske mig allerede mens vi bevægede os gennem rummet. Jeg glemte alt om tiden, om nervøsitet, om virkeligheden udenfor. Alt, hvad der eksisterede, var hendes smil, hendes duft, hendes varme krop mod min.

Hun havde tydeligvis læst min besked grundigt. Da jeg lå nøgen foran hende, lod hun sine hænder kærtegne mig, langsomt, tålmodigt, præcist. Hun brugte tid på mit inderlår, på området lige bag pungen, og ned mod mellemkødet – præcis som jeg havde skrevet. Hun gjorde det med en blidhed og et nærvær, der fik mig til at lukke øjnene og overgive mig fuldstændigt. Hun lyttede med hænderne. Det føltes, som om hun kendte mig bedre, end jeg selv gjorde.

Men det var først da jeg trak hende tættere, kyssede mig ned ad hendes mave og lod min tunge finde hendes blomst, at hun virkelig begyndte at slippe kontrollen. Hun smagte sødt, duftede varmt og lød som musik, hver gang jeg lod tungen cirkle. Hendes fingre greb i lagnet, og hendes stemme rystede, da hun hviskede: “Hun er så lille… og hun er din.”

De ord tændte noget i mig, jeg ikke vidste, jeg havde savnet. Hun åbnede sig for mig, bogstaveligt og mentalt, og hendes hofter pressede sig mod mit ansigt med en lyst, der var umulig at misforstå. Jeg slikkede hende som en, der ville mærke hende helt ind i sjælen – og jeg tror, hun gjorde det samme med mig.

Da vi endelig lå sammen, svedige og ophidsede, kyssede hun mig, vendte sig og sagde med et glimt i øjet: “I want doggy.”

Hun stillede sig på alle fire, bød sig til, og jeg greb hendes hofter som instinkt. Synet af hendes faste, vuggende ende mod min hårde manddom var mere end jeg kunne modstå. Jeg trængte ind i hende med ét langt, kontrolleret stød, og hun stødte sig tilbage mod mig med en intensitet, der fik al kontrol til at smelte væk. Vi ramte rytmen. Vi mistede os selv. Og det var dér, jeg kom – dybt, med hendes dejlige bagdel spændt mod mig, og hendes støn som en forløsning i rummet.

Da vi begge lå udmattede og svedige, trak hun mig tæt til sig, kyssede mig og hviskede:

“Jeg vil have dig igen. Hver dag.”

Og i dét øjeblik... var det præcis det, jeg også ville.

https://nympho.dk/n17101/5933/new-in-town-big-ass-and-big-boobs-real-girl

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan?

Jeg tror bare at @Silverbackhar fortrudt hvad han havde planlagt at skrive, og dermed har slettet sit skriv, inden for den time man kan gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan du se dét? 

Når du opretter en tråd med overskrift og indhold og udgiver den, så kan man inden for 1 time redigere i det man har udgivet. Således kan man også slette ALT indhold i selve tråden, men man kan IKKE slette selve indlægget når man først HAR trykket på "Udgiv dit svar" knappen. Det kan kun en moderator, men så kan man gøre opmærksom på, overfor de øvrige læsere at man havde alligevel ikke nogen kommentarer at bidrage med, det kan man gøre ved f.eks at skrive "Fejl-post", "Slet", eller helt at efterlade sit indlæg blankt.

Så det er det jeg ANTAGER der er sket, men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed.

For øvrigt synes jeg at du skriver flot og meget levendeB)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror bare at @Silverbackhar fortrudt hvad han havde planlagt at skrive, og dermed har slettet sit skriv, inden for den time man kan gøre det.

Jah. Jeg ville i min stor hjælpsomhed tilføre tråden et klikbart link. Men der er (var) åbenbart noget galt med funktionaliteten, hvor man klikker på "kæden" og indsætter linket, for der kom ikke nogen link. Bare en tekst med web-adressen.

Så det så jo dumt ud. Og derfor fjernede jeg indholdet og erstattede med fejl-post. Og det så også dumt ud. 

Beklager min utidige indblanding og halv-afsporing. B)

/Silver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været medlem længe. Og dette viste jeg ikke. 

Tak for ros til @Gløden

@Silverback Ingen problem. Det først nu jeg ser, at linket ikke kan klikkes på. Jeg husker, at systemet hele tiden 'troede' det jeg ville skrive en efterlysning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petit_Hughie skrev, for 20 timer siden:

hjælpe

Haha. Sikke en service! 

Gad vide om 'de andre' ville kunne finde hendes profil via det [uklikbar] link jeg selv havde vedlagt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 10 timer siden:

Haha. Sikke en service! 

Gad vide om 'de andre' ville kunne finde hendes profil via det [uklikbar] link jeg selv havde vedlagt?

Det er jo tydeligt at nogle finder det hjælpsomt at linket er klikbart. Jeg har også tilføjet link til hendes EG, så det er muligt at finde din anmeldelse når man søger efter annonce ID'et. Alting behøver ikke være for din skyld.

Redigeret af Petit_Hughie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petit_Hughie skrev, for 7 timer siden:

Alting behøver ikke være for din skyld.

Nej!

Du har ret. 

Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...