Hop til indhold
hamder-anders

Ordet “luder”

Recommended Posts

etspil5moden skrev, for 4 minutter siden:

Det er da også lige det jeg påpeger ^_^

Ja - undskyld .. 
Jeg er helt enig i det du skriver, ville bare uddybe det ....
Min fejl - jeg har lige tilføjet et par ord, der gør det tydeligere ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 minutter siden:

Ja - undskyld .. 

Du skal ikke undskylde, jeg er helt enig med dig. Det som du og jeg påpeger er det at man bliver kaldt noget grimt når man bliver afvist og det er der bare nogen der ikke kan håndtere og derfor er det bare nemt at kalde en kvinde man er blevet afvist af for luder og det forstår jeg bare ikke :wacko:

Jeg er skam også blevet afvist også i byen men kunne aldrig finde på at sige noget grimt eller noget fordi jeg er blevet afvist , faktisk er en afvisning i byen ikke noget dårligt, så må man jo bare gå videre til den næste den er jo ikke rigtig længere for det siger jo mere om den person der snakker grimt end den der afviser kan man sige

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, den 27.5.2025 at 18:54:

Jeg har spekuleret lidt.. Hvad mener I om ordet luder..? 
At gå til luder.. 

Der hvor jeg kommer fra er Luder et ekstremt grimt og meget nedsættende ord - og noget jeg generelt er meget varsom med bruge i daglig tale.

Lidt i samme stil som hvis jeg skulle sige Møgsvin, Taber, Svans eller Klaphat til en mand.

Men i forbindelse med sex, særligt hård sex med dirty talk, ville jeg ikke afholde mig fra at bruge det, da det her er det tabubelagte der er det frække.

Hvis man skulle være så heldig at komme dertil er jeg er jeg ret overbevist om at det okay fra GP'ens side.

For mig er pigerne Glædespiger eller GP'ere - fordi de gør mig glad :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...