Slowman 1277 Skrevet 27. Maj (edited) Jeg havde fornøjelsen af at besøge denne smukke Thai pige i går i Odense C https://annoncelight.dk/showad/398723 Kommunikationen gik let og ubesværet med hurtig respons. Det blev aftalt at jeg skulle have 45 minutter til 1200 kr. Jeg blev godt modtaget af en skøn imødekommende dame som var lige min smag. Ikke for stor og ikke for lille og billederne og beskrivelsen i annoncen passer fint. Jeg fandt hende smukkere og mere lækker end billederne viste med det imødekommende smil, blik i øjet og hjælpsomme hænder. Jeg vil ikke gå i detaljer med hvordan vi hyggede os, udover at jeg fik dejlig erotisk massage før sex og dejlig “rigtig massage” efter sex. Jeg var yders tilfreds med besøget og gav også gode drikkepenge som var fuldt fortjent. Virkelig en Thai pige efter min smag. Der var god tid og jeg fik både snak og eftermassage. Redigeret 27. Maj af Slowman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 28. Maj EroDK skrev, for 11 timer siden: Annoncen findes ikke? Jo den findes, men hun tager den måske ned når hun holder fri - som så mange andre gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 67 Skrevet 28. Maj Kan kun anbefale også. Dejlig moden thai kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 150 Skrevet 30. Maj Jeg kan kun bakke op. Havde fornøjelse i dag da der var mulighed for at komme udenfor mit normale geografiske område. Lisa er en moden dame på vel knap 40 år. Rigtig sød og imødekommende og absolut ikke nogen form for berøringsangst. Ifm booking modtog jeg en overskuelig prisliste - helt almindelige thai priser (kun CIM var extra). Bestilte en hel time uden det - og fik den fuldt ud. Lidt lækkert hun efter afslutning lægger sig ind til en fremfor at sige “you like water”. Jeg kan kun anbefale Lisa - oprigtig, ukrukket og sød pige/dame. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 31. Maj Jeg tænker på om det var hende der sidste år var i Munkebo....hun var høj og slank. Husker hende bare som yngre. Måske jeg tager fejl, men mener bestemt at Lisa har været i Odense før....spørgsmålet er om jeg forveksler hende med hende der var i munkebo. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg