Håndværkersex 2 Skrevet tirsdag klokken 10:44 (edited) fræk ung mulat pige i Brønshøj skrev til hene om et møde til til hendes Glory huld til 600/800 kr Hun skriver at hun holder til i Brønshøj nå man skrive til hend så få man en adresse i valby. Hvor hun skrive om man også lige kan købe cigaretter med til hende,jeg syne det virkelig mærkelig så jeg møde ikke op så begynde hun at send trussel sms med rocker og fine en på Facebook og at man skule overfør 3000 for det hva det hun nu mangel er det normal Redigeret tirsdag klokken 10:45 af Håndværkersex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 285 Skrevet tirsdag klokken 10:50 blokér hende og glem det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 98 Skrevet tirsdag klokken 11:21 fik også sådan en trussel på et tidspunkt, jeg skrev bare tilbage at beskeden ville blive videregivet til politiet, og så fik jeg straks en besked tilbage om at jeg bare skulle glemme den forgående besked 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 317 Skrevet tirsdag klokken 12:20 Det lyder som en god plan at "true" tilbage med politiet. Jeg bliver nok nødt til at få mig et nyt bollofon telefonnummer, for selvom jeg har fået mit nummer slettet på Krak kan man stadig finde navn og adresse på Google, og så tænker jeg at jeg ville gå rundt og være ret nervøs i nogle dage. Jeg har ellers købt både smøger, kondomer og vådservietter med til Chokotøsen i de gode dage hvor man kunne besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 366 Skrevet tirsdag klokken 14:35 Der har også været en del skriveri, om "hende", hvor det antydes det er en fyr "bag tæppet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 366 Skrevet tirsdag klokken 14:36 Håndværkersex skrev, for 3 timer siden: fræk ung mulat pige i Brønshøj skrev til hene om et møde til til hendes Glory huld til 600/800 kr Hun skriver at hun holder til i Brønshøj nå man skrive til hend så få man en adresse i valby. Hvor hun skrive om man også lige kan købe cigaretter med til hende,jeg syne det virkelig mærkelig så jeg møde ikke op så begynde hun at send trussel sms med rocker og fine en på Facebook og at man skule overfør 3000 for det hva det hun nu mangel er det normal Hvordan kan hun få det, til 3000kr hvis du skulle betale 6/800kr for et besøg. Enig, det lyder lidt plattenslager'agtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg