Hop til indhold

Recommended Posts

fræk ung mulat pige i Brønshøj 

skrev til hene om et møde til til hendes Glory huld til 600/800 kr Hun skriver at hun holder til i Brønshøj 

nå man skrive til hend så få man en adresse i valby. Hvor hun skrive om man også lige kan købe cigaretter med til hende,jeg syne det virkelig mærkelig så jeg møde ikke op så begynde hun at send trussel sms med rocker og fine en på Facebook og at man skule overfør 3000 for det hva det hun nu mangel 

er det normal 

IMG_1192.png

Redigeret af Håndværkersex

Del dette indlæg

Link til indlæg

fik også sådan en trussel på et tidspunkt, jeg skrev bare tilbage at beskeden ville blive videregivet til politiet, og så fik jeg straks en besked tilbage om at jeg bare skulle glemme den forgående besked :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en god plan at "true" tilbage med politiet.

Jeg bliver nok nødt til at få mig et nyt bollofon telefonnummer, for selvom jeg har fået mit nummer slettet på Krak kan man stadig finde navn og adresse på Google, og så tænker jeg at jeg ville gå rundt og være ret nervøs i nogle dage.

Jeg har ellers købt både smøger, kondomer og vådservietter med til Chokotøsen i de gode dage hvor man kunne besøge hende:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Håndværkersex skrev, for 3 timer siden:

fræk ung mulat pige i Brønshøj 

skrev til hene om et møde til til hendes Glory huld til 600/800 kr Hun skriver at hun holder til i Brønshøj 

nå man skrive til hend så få man en adresse i valby. Hvor hun skrive om man også lige kan købe cigaretter med til hende,jeg syne det virkelig mærkelig så jeg møde ikke op så begynde hun at send trussel sms med rocker og fine en på Facebook og at man skule overfør 3000 for det hva det hun nu mangel 

er det normal 

IMG_1192.png

Hvordan kan hun få det, til 3000kr hvis du skulle betale 6/800kr for et besøg. 

Enig, det lyder lidt plattenslager'agtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...