obelix52 1 Skrevet 26. Maj Davs er der en der kan fortælle noget om hende her. https://sugardaters.com/da/profile/nEZQMleQRA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 56 Skrevet 26. Maj Hun er i øst og vest hele tiden, jeg opgav ret hurtigt da hun blev sur over ingenting flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 1 Skrevet 26. Maj HerningHerre skrev, for 42 minutter siden: Hun er i øst og vest hele tiden, jeg opgav ret hurtigt da hun blev sur over ingenting flere gange Du har ikke mødt hende så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 56 Skrevet 27. Maj obelix52 skrev, for 22 timer siden: Du har ikke mødt hende så. Nej det har jeg ikke, og det fik jeg heller ikke lyst til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
billy bob 19 Skrevet 2. Juni hvad er hendes profil navn :;)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 124 Skrevet 2. Juni billy bob skrev, for 42 minutter siden: hvad er hendes profil navn :;)? Hvis du trykker på linket vil du se at hun hedder Cece love 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 224 Skrevet 11. Juni (edited) Det er hende på billederne og de ligner. Runde former og fantastiske øjne og en del tatoveringer. Hun overholder aftaler. For mig er hun dejlig at være sammen med. Redigeret 11. Juni af Den grå 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunc 10 Skrevet 10. Juli Ærlig pige der overholder aftaler. Er vist blevet små-forelsket i de dejlige former 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 1 Skrevet 11. Juli Hvad måtte i give for at ses med hende. Gør hun det uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 1 Skrevet 11. Juli Den grå skrev, den 11.6.2025 at 05:53: Det er hende på billederne og de ligner. Runde former og fantastiske øjne og en del tatoveringer. Hun overholder aftaler. For mig er hun dejlig at være sammen med. Ser du hende stadigvæk og hvordan med gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 224 Skrevet 11. Juli obelix52 skrev, 1 time siden: Ser du hende stadigvæk og hvordan med gummi Økonomien i år har ikke været til sugardating. Jeg tænker, at du må spørge hende selv om hendes holdning til gummi. Hun har nogle gange været apatisk, men generelt har hun været sød og imødekommende overfor mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 1 Skrevet 11. Juli Den grå skrev, 1 time siden: Økonomien i år har ikke været til sugardating. Jeg tænker, at du må spørge hende selv om hendes holdning til gummi. Hun har nogle gange været apatisk, men generelt har hun været sød og imødekommende overfor mig Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 124 Skrevet 11. Juli Jeg fik at vide at hun ikke skriver med folk over 60 , så jeg var ude , men ok , det er jo hendes valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 224 Skrevet 13. Juli Smedesvenden skrev, den 11.7.2025 at 18:14: Jeg fik at vide at hun ikke skriver med folk over 60 , så jeg var ude , men ok , det er jo hendes valg Jeg er 60 nu, men har vist kendt hende i hvert fald halvandet år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg