Hop til indhold
Taboo

Erfaringer fra moteller

Recommended Posts

Jeg er ny i denne verden og vil gerne prøve at udleve mine GP fantasier. I den forbindelse er jeg på udkig efter steder, hvor jeg kan leje mig ind på dagsbasis. Nogle der kender nogle gode steder i Østjylland. Er det fx muligt at leje sig ind på et motel og lave kundeaftaler der? Har fx kigget på motellet i Hadsten. Har nogen erfaring med det? 

glæder mig til at høre om jeres erfaringer og gode råd 

kram 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligegyldig information for alle andre. Vedkommende ved godt at de har fået en PM. De har jo fået en PM.

gamlingen skrev, for 10 timer siden:

Hej dejlige 

Har sendt pm

knus gamlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Taboo skrev, for 12 timer siden:

Jeg er ny i denne verden og vil gerne prøve at udleve mine GP fantasier. I den forbindelse er jeg på udkig efter steder, hvor jeg kan leje mig ind på dagsbasis. Nogle der kender nogle gode steder i Østjylland. Er det fx muligt at leje sig ind på et motel og lave kundeaftaler der? Har fx kigget på motellet i Hadsten. Har nogen erfaring med det? 

glæder mig til at høre om jeres erfaringer og gode råd 

kram 

Hejsa og velkommen til den der spændende verden.

Jeg mener Hadsten bruger rigtig mange GP,er. 

Angående udleve fanterier- er det BDSM relateret så findes der lejligheder med udstyre for det som man kan book timevise. Men om de findes i Østjylland ved jeg ikke. @Gangbang-milf du kender jo forskellige muligheder som er mere end bare ,,hotellet,,.

Jeg selv indkvartere mig altid i Receptionen fri Appartement som har en godt Badeværelse størrelse så da passer 2 ind og kan udleve noget ,,mere vanilje fantasier,, den har en stor seng og lille køkken med køleskabe. 

Du er velkommen at skrev hvis du har ellers spørgsmål om emnet og miljø som medbringer den slags ,,hobby,,.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 38 minutter siden:

Hejsa og velkommen til den der spændende verden.

Jeg mener Hadsten bruger rigtig mange GP,er. 

Angående udleve fanterier- er det BDSM relateret så findes der lejligheder med udstyre for det som man kan book timevise. Men om de findes i Østjylland ved jeg ikke. @Gangbang-milf du kender jo forskellige muligheder som er mere end bare ,,hotellet,,.

Jeg selv indkvartere mig altid i Receptionen fri Appartement som har en godt Badeværelse størrelse så da passer 2 ind og kan udleve noget ,,mere vanilje fantasier,, den har en stor seng og lille køkken med køleskabe. 

Du er velkommen at skrev hvis du har ellers spørgsmål om emnet og miljø som medbringer den slags ,,hobby,,.  

Tusinde tak for dine input og deling af erfaringer. Det kan være jeg rækker ud, hvis der dukker flere spørgsmål op 

Del dette indlæg

Link til indlæg

cowgirl.90 skrev, for 12 timer siden:

Hvad er fri Appartment cowgirl.90? er det noget man også kan bruge som kunde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...