Hop til indhold

Recommended Posts

Når man skriver til dem på deres side, får man svar fra en "Leif [email protected]" er der nogen der ved hvem han er :???:

Det er ejeren af stedet, hvis du ringer er det også ham der tager telefonen.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det Ploy, der figurerer på deres side nu? Hun ser dejlig ud :)

Nej det er Emma.

Leif75 svarer vist kun email da den hjemmeside er fra Tip's tid på stedet, telefoner mv varetages af pigerne selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Jeg har besøgt Emmy og det var pigen der tog telefonen da jeg ringede og det er også pigen på billedet.

314671.jpg

Hun er en utrolig sød, smuk og smilende pige, som giver en god b2b massage :-P

Jeg startede med at betale 600 kr for ½ times b2b. Vi smed tøjet og hun er en lille thai med meget små bryster og en glat mis, jeg vil tror hun er i 30'erne.

Der var en utrolig god kontakt under massagen, og en gang imellem rørte hun også lidt ved min bedste ven. Da jeg vendte mig fra mave til ryg, svuppede han op og stod rank og stor for at hilse på... hun smilede og sendte øjne mens hun sagde... "uhh you have something here that needs attention to"... hertil kunne jeg kun svare "yes indeed". Hun gav ham et klem og fortsatte med b2b massage på min overkrop og flere gange gled hun hen over min ven.

Hun gav også små kys undervejs og hun duftede rigtig dejligt. Da massagen tiden var gået lagde hun sig indtil mig, tog fat i min ven og spurgte om jeg ville have et hånd job... Jeg førte min hånd ned til hendes mis og kørte 2 fingre op i hende og sagde at jeg gerne ville have den fulde pakke. Hun onanerede min ven og jeg gav hende finger alt i mens vi fik diskuteret os frem til en pris på 900 kr mere, altså samlet 1500 kr. Hun var temmelig våd, da hun måtte gå over i den anden bygning i næsten ingenting for at hente et kondom, vi kunne bruge til akten (underligt at hun ikke havde det med fra start, måske havde hun ikke fra start tænkt at det ville ende med sex). Hun kom dog hurtigt igen og fik monteret gummiet på min efterhånden meget store pik, som hun straks efter gled helt ned over og begyndt at ride. Eller det var vel nærmere en gnubning, hvor jeg var helt i bund hele tiden, hun klamrede sig til mig og kom ud over min pik, hvor der pludselig blev meget vådt. Så røg hun rundt i missionæren og hun var så våd at jeg kunne se tråde af saft mellem mig og hende ved hvert stød. Jeg afsluttede med at tage hende bagfra og det var en fornøjelse at kunne gå helt i bund i hendes meget våde fisse som til sidst fik mig til at skyde kanonen af.... Det var en fantastisk oplevelse, og hun lå lidt med mig bagefter, dejligt. 

Jeg gik i bad bagefter i pæne badeforhold og så forlod jeg ellers den diskrete industrigrund igen, lige så ubemærket som jeg var kommet der til. Kys kys til Emmy og så der udaf... Vi ses igen, helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej

Er nybegynder inden for alt det her lækker nydelse, så er dette sted et godt start sted?

Hvordan er massagen + det løse?

Eller kan I henvise til nogle steder på vestsjælland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er Emma.

Leif75 svarer vist kun email da den hjemmeside er fra Tip's tid på stedet, telefoner mv varetages af pigerne selv.

Og af Leif når pigerne ikke har tid, men ikke noget problem i det.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Er nybegynder inden for alt det her lækker nydelse, så er dette sted et godt start sted?

Hvordan er massagen + det løse?

Eller kan I henvise til nogle steder på vestsjælland.

Der ligger ikke rigtig nogen steder i vestsjælland, Holbæk Thai er det eneste der er værd at nævne, ..hvis du også

er til det løse.

Der er link herunder til thaistederne.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...