Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Yana i Bording:

https://annoncelight.dk/showad/390478

Det var en dejlig oplevelse med masser af kys og et dejligt blowjob. Tiden gik hurtigt (30min) og kommunikation gik rimeligt. Hun taler lidt engelsk og når det blev vanskeligt brugte hun telefon til at oversætte.

Hun er dejlig at være sammen med og lige så slank som på billederne. Hun kan helt klart anbefales og kunne godt komme i tanke om at køre forbi igen.

Stedet er fint indenfor, men dog lidt indiskret udenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for anmeldelse ReinDamit og Alex90 :-)

Spørgsmål ReinDamit
Indiskret udenfor i Bording, betyder det meget trafik udenfor af biler eller mennesker, da du parkede eller hvad dækker din beskrivelse over? :-) 

Jeg har en aftale med Yana på onsdag, som jeg ser frem til efter Jeres anmeldelser ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er biltrafik (som nok ikke ser noget, men man føler at alle ved hvor man er på vej hen :D) og flere huse i nærheden, men blev hurtigt lukket ind.

Hav en dejlig tur på onsdag B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kontakten:
Det blev en spændende dag i går, med besøget hos Yana :-) som ReinDamit nævner, så taler og forstår Yana meget lidt engelsk, dog virkede det til, at det er hende, som jeg havde sms samtalen med, da jeg ankom 1 time før det aftalte tidspunkt, og hun var alligevel klar til at hygge ;-)  Jeg havde en flaske kold hvidvin og chokolade med som gave og tak, fordi det var muligt, at få flyttet aftalen, hvilket Yana tog godt imod :-) 

Yana:
Alderen passer måske, ellers er det inklusiv moms ;-)  Yana ligner billederne, præcis som ReinDamit oplyser :-)  højde måske 1.60 cm og måske 58 kilo.... Yana er ryger, hvilket i begyndelsen er underligt, da jeg ikke ryger, i forhold til at kysse.... meeen det glemte jeg hurtigt, efter de mange tungekys.... :P 

Aftalen:
Jeg bestilte en 1 times hygge, inklusiv fællesbad og massage. 

Akten: 
Vi begyndte med fællesbadet, hvilket var en god måde, at bryde sprogbarrieren på. Hvor vi kyssede og vaskede hinandens kroppe og intime dele...dog er brusekabinen ikke så stor og rummelige, meeeeen vi klarede det....

Herefter forsatte vi videre ind i soveværelset, hvor Yana satte musik på, derefter et langt blowjob og videre i 69, hvilket betød jeg kom første gang.

Yana tilbyder massage, der bliver anvendt massageolie, der dufter, hvilket er okay, meeen det var nu ikke derfor, at jeg havde valgt at besøge Yana, så efter cirka 15 minutters massage, var det blevet tid til det sjove, hvor vi nåede flere forskellige stillingen, inden jeg kom for anden gang, da jeg tog Yana i doggystyle, et virkelig flot syn, en skam det ikke er muligt med analsex hos Yana.

Stedet: Bording
Yana holder til i en bolig, der hører sammen med en anden bolig, samt der er en bolig med indgang, lige over for indgangen til Yana, så jeg blev nemt set af nabo, overbo og genbo.

Anbefaling og genbesøg:
Ja tak, dog med mindre massage og mere sex ;-) 

Redigeret af Kakam1980

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...