Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/profile/Evaxxx

Jeg har seriøst været for doven..jeg har altid kun luret herinde, men aldrig har jeg været "aktiv" og få lavet nogen posts selvom jeg har besøgt utallige piger de sidste par år :biggrin: Jeg har altid bare fulgt med herinde, og jeg har næsten kun haft gode oplevelser netop fordi jeg altid "verificer" herinde først.

Meeeen...tiden er inde til jeg selv har fået oprettet en bruger og må begynde at være lidt med herpå. det fortjener både I og de piger jeg har besøgt/besøger ;)

Jeg har for første gang valgt, at besøge en pige (Eva) som har haft lidt blandet reviews hvilket jeg absolut ikke forstår noget af da hun er utrolig skøn!

Jeg får skrevet til hende på whatsapp selvom hun faktisk ikke havde en aktiv annonce fra dagen valgte jeg dog at prøve alligevel - Det bar frugt, da jeg fik svar relativt hurtigt med hvad tid jeg ønskede at komme - Vi fik aftalt en tid efter jeg havde spurgt ind til hendes priser og ydelser, og et par timer senere var jeg afsted mod Århus. Lige ved siden af hvor hun opholder sig var der en parkeringskælder - dejlig nemt og heldigt eftersom parkering i Århus kan være et helvede. 

Da jeg havde ret svært ved at finde stedet via gps skrev jeg til hende og fik et billede tilsendt af området hvor døren var - det viste sig så at det var en gård, og ikke ude på vejen som gps'en først viste - efter jeg kom til døren fik jeg koden til opgangen, og kunne tage elevatoren op til femte sal - jeg valgte dog så af en eller anden grund at tage trapperne..skide dumt eftersom jeg for vildt inde i opgangen som næsten er en labyrint haha:biggrin: Måtte skrive til hende igen, og fandt så frem til det rigtige sted hvor hun åbnede døren - og jeg kunne gå ind stille og roligt. Jeg mødte ingen på vejen eller i opgangen, så det var ret diskret! 

Til det lidt mere spændende! Eva er bare WOW! Hun er seriøst en lille nips med den frækkeste krop! hun havde kun undertøj på, og jeg kunne allerede fornemme det ville blive rigtig godt det her.

Hun er lækker solbrun..vil skyde hende til at være 160 høj - 21 år gammel ifølge hende selv hvilket sagtens kunne passe. De flotteste bryster (Dog lavet, men ikke noget der betød noget) fordi hold nu fast hvor sad de godt! Rigtig flot røv iøvrigt:P og berørings venlig det er hun altså! (Hendes billeder er 100% restvisende!) Vi gik ind til hendes værelse og fik lige kort snakket om hvad vi havde aftalt, og derefter gav jeg hende pengene. Jeg tog tøjet af (det samme gjorde hun) og vi fik lagt os på sengen hvor det sjove nu rigtig kunne begynde! det behøves jeg ikke dele mere af udover jeg kan sige det var rigtig godt! - så må i fantasere jer til resten aha..:P

Hun er nærværende, sød og meget nem at snakke med, og så er hun iøvrigt rigtig god til engelsk hvilket er et kæmpe plus at man kan kommunikere nemt. 

Efter vores lille seance på 30 min, hvilket var alt for kort da jeg nok godt kunne have brugt timer med hende! fik jeg taget et bad, dog alene hvilket var lidt ærgerligt, men sådan er det. Jeg spurgte hende heller ikke om hun ville med, så det er måske min egen skyld, nå men ud af badet og fik taget mit tøj på samt mine ting - og fik kort snakket med hende et par minutter hvor jeg blev enig med mig selv om hun selvfølgelig lige skulle have lidt drikkepenge med før jeg var ude af døren - jeg fik sagt farvel og aftalt at vi nok skal ses igen - MEGET snart forhåbentlig! nu må vi se hvor hun ender, hun rejser videre i dag til et andet sted i DK som hun ikke var helt sikker på hvor var - men samtidig sagde hun, at hun ville komme tilbage til Århus igen. 

Køreturen hjem havde jeg jo selvfølgelig kun Eva i hovedet..det er svært at lade være, og det har jeg også nu hvor jeg skriver denne anmeldelse..puha hvor er hun altså dejlig! helt sikkert en top 3 af dem jeg har besøgt - men jeg klikkede også godt med hende!:biggrin: og så er det bare en plus at det er hende du skriver med. Iøvrigt er hendes priser fornuftige synes jeg. 

Pigen: 10/10

Stedet 10/10 - det er diskret og pænt. Eneste minus må være sengen der er 2 enkeltmandsenge sat sammen hvilket giver et lille hul i midten af sengen. 

Gentagelse: JA TAK. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xxX25 skrev, for 23 timer siden:

Stedet 10/10 - det er diskret og pænt. Eneste minus må være sengen der er 2 enkeltmandsenge sat sammen hvilket giver et lille hul i midten af sengen. 

Gentagelse: JA TAK. 

Besøgte engang for mange år siden en kendt pige, på et nyt sted. To enkelsenge, der gled fra hinanden midt under akten ;) Vi måtte indskrænke os og blive på den ene halvdel.:)

Ved den efterfølgende  smalltalk spurgte hun om jeg havde en ide til, at fikse problemet, da det også var sket ved besøget før mig. Jeg sagde at jeg havde en skuemaskine og nogle 70 mm skure i bilen, "hent det" kom det hurtig fra hende, sagde at hvis jeg skurede dem sammen skulle der en skuemaskine til at skille dem ad igen, det var hun ligeglad med. Så jeg hentede grejet og sengene fik nogle skure i rammen.

Hun lod tunge glide, frækt langs læber og sagde skal vi lige prøve den af, vi fik den prøvet af og den holdt til testen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...