MickeyM 1154 Skrevet søndag klokken 13:22 Jeg har lige rundet de 50, ligger midt i en komplicerede skilsmisse. Efter 30 års parforhold, har jeg "been there done that" - i hvert fald for nu, men jeg savner en kvindelig hånd. Jeg søger derfor en ung kvinde, som er frisk på at give mig et hurtigt handjob i bilen på vej hjem efter fyraften et par gange om ugen - Men hvor skal jeg oprette en annonce? Har I nogle gode ideer til hvilke platforme jeg skal kigge ind i? Annoncelight er en mulighed, men det er jo trods alt lidt mere end blot en håndtrold det er ofte handler om. Skal jeg måske på nogen sugar dating sider? - hvor ville i søge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella-sexy 121 Skrevet søndag klokken 14:14 Du skal da holde øje med Pernille fra Vordingborg pigerne hun annoncerer på Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet søndag klokken 14:48 Isabella-sexy skrev, for 33 minutter siden: Du skal da holde øje med Pernille fra Vordingborg pigerne hun annoncerer på Annoncelight Oh, Det var et godt tip. Det vil jeg lige tjekke ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet søndag klokken 16:33 Isabella-sexy skrev, for 2 timer siden: Du skal da holde øje med Pernille fra Vordingborg pigerne hun annoncerer på Annoncelight Har skrevet med hende, men Vordingborg bliver desværre lidt for langt at køre i hverdagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet søndag klokken 16:35 Hvor skal jeg annoncere, hvilken platform skal jeg bruge, for at finde en lokal kvindehånd. Jeg søger ikke sex eller blowjob, Jeg søger blot en ung kvinde som har det fint med at spille pik på mig i 5-10 minutter i bilen, det er det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg