Hop til indhold
MickeyM

Hej venner, søger råd til at finde en pikspiller-pige

Recommended Posts

Jeg har lige rundet de 50, ligger midt i en komplicerede skilsmisse. Efter 30 års parforhold, har jeg "been there done that" - i hvert fald for nu, men jeg savner en kvindelig hånd. 

Jeg søger derfor en ung kvinde, som er frisk på at give mig et hurtigt handjob i bilen på vej hjem efter fyraften et par gange om ugen - Men hvor skal jeg oprette en annonce? 

Har I nogle gode ideer til hvilke platforme jeg skal kigge ind i? Annoncelight er en mulighed, men det er jo trods alt lidt mere end blot en håndtrold det er ofte handler om. Skal jeg måske på nogen sugar dating sider? -  hvor ville i søge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 33 minutter siden:

Du skal da holde øje med Pernille fra Vordingborg pigerne:x hun annoncerer på Annoncelight

Oh, Det var et godt tip. Det vil jeg lige tjekke ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 2 timer siden:

Du skal da holde øje med Pernille fra Vordingborg pigerne:x hun annoncerer på Annoncelight

Har skrevet med hende, men Vordingborg bliver desværre lidt for langt at køre i hverdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor skal jeg annoncere, hvilken platform skal jeg bruge, for at finde en lokal kvindehånd. Jeg søger ikke sex eller blowjob, Jeg søger blot en ung kvinde som har det fint med at spille pik på mig i 5-10 minutter i bilen, det er det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...