Navnnavn 0 Skrevet søndag klokken 12:00 Nogen der har erfaringer med denne pige? Der har været en anden tråd, men der står intet. Skriv gerne pb hvis i hellere vil det. https://annoncelight.dk/showad/424100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 71 Skrevet søndag klokken 12:14 Jeg har tidligere været med til et par af hendes GB's og det er spitzenklasse. Hun er sød hun er smuk og har virkelig lyst til sex. Jeg ville ikke tøve et øjeblik med at møde hende igen hvis bare logistik og tiden kunne komme til at passe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 19 Skrevet søndag klokken 12:17 Jeg mødte hende for ca. en måned siden til et HJ i Kolding området. Hun er sød, fræk og har satme en fast flot røv Det er en slags net hun har over hovedet så man kan se at hun er ung, blond og dansk, men nok svært at genkende hende uden. Smart idé med det net. Hun var lidt hård under HJ, men det fungerede nu meget godt alligevel. Fik lov at komme udover bryster/krop så hun nok skulle have haft en skifte top med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Navnnavn 0 Skrevet mandag klokken 13:05 @Booba lyder godt. Hvad med lokationen? Var det et diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg