Nexuskbh 64 Skrevet søndag klokken 11:01 Jeg har en lækker Q som skal tages bagfra i det fri . Jeg åbner bagagerummet og hun vil stå og stritte med numsen til de mænd der er klar . Meeen Jeg mangler et godt sted at gøre dette i kbh eller omegn. Dvs et sted som er diskret ( uden tilfældige forbipasserende ) , ikke et sted hvor vi skal gå ind i en skov men et sted hvor bilen kan holde . Hvor findes der et godt sted ?( gerne med adresse til google maps) ps. Jeg har set diverse dogging kort men det er svært at se om bilen kan holde diskret der pps . Sexidetfri.dk ligner noget der er lavet på en Windows 98 . Så henvis mig ikke dertil Og nej det er ikke i dag vi søger 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 440 Skrevet søndag klokken 11:31 Det bliver svært , der komme mennesker alle steder også i det grønne , måske en aften når det er ved at blive mørkt , , men kunne i eller skrive lidt mere om hvad i forventer og hvad hun vil og ikke vil , det med eller uden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nexuskbh 64 Skrevet søndag klokken 12:22 Stenbukken4700 skrev, for 48 minutter siden: Det bliver svært , der komme mennesker alle steder også i det grønne , måske en aften når det er ved at blive mørkt , , men kunne i eller skrive lidt mere om hvad i forventer og hvad hun vil og ikke vil , det med eller uden ... Enig i at det ikke er let, men måske der er en der kender noget . Det andet kan jeg ikke rigtig se er relevant for valg af sted men det vil selvfølgelig blive beskrevet den dag der sker noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nexuskbh 64 Skrevet søndag klokken 15:12 Jeg får en del beskeder i privaten . Jeg svarer dem der er relevante for mit opslag som tilføjelse kan jeg sige at vi taler mænd i flertal og tilfældige dogging tourister er helt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 440 Skrevet søndag klokken 21:44 vil gerne kommer og være med hvis vi laver en privat aftale og et møde sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkersex 2 Skrevet mandag klokken 04:12 Du/i skal nok søge i industri område om aften der komme ikke så mang deltag gerne hvis i fine et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nexuskbh 64 Skrevet mandag klokken 05:42 I skal ikke skrive til mig i privaten,om at i ikke kender et sted, men vil gerne deltage. De bliver slettet/blokeret. ( jeg modtager utrolig mange ) jeg søger specifikke steder i Storkøbenhavn hvor man kan lave en aftale med flere eller hvor der er dogging tourister og hvor man samtidig kan parkere sin bil, åbne døren og “ showet går i gang “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkersex 2 Skrevet mandag klokken 11:43 Der komme en del på hundig havens parkerplas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet mandag klokken 12:21 Reumert Ege måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1312 Skrevet mandag klokken 12:42 Hvor meget omegn? Der er flere steder omkring Hørsholm og Hillerød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 440 Skrevet mandag klokken 13:06 Søndre Strandvej 50 2791 Dragør Godt sted om aften og p-plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 77 Skrevet mandag klokken 13:40 (edited) Hvis det skal være meget centralt, så her i Hellerup: https://maps.app.goo.gl/T9G7ayCd9mWfppPb7 PS, lad os dele i tråden fremfor i private PMs Redigeret mandag klokken 13:44 af Bobb 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1312 Skrevet tirsdag klokken 00:08 Bobb skrev, for 10 timer siden: Hvis det skal være meget centralt, så her i Hellerup: https://maps.app.goo.gl/T9G7ayCd9mWfppPb7 PS, lad os dele i tråden fremfor i private PMs Pudsigt, det var netop det jeg selv skulle til at foreslå - nyligt fundet sted (for mig) som et super diskret efter end myldretid hjem fra job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg