Hop til indhold
Nexuskbh

Dogging Kbh med smuk Q

Recommended Posts

Jeg har en lækker Q som skal tages bagfra i det fri . Jeg åbner bagagerummet og hun vil stå og stritte med numsen til de mænd der er klar . 
Meeen 

Jeg mangler et godt sted at gøre dette i kbh eller omegn. Dvs et sted som er diskret ( uden tilfældige forbipasserende ) , ikke et sted hvor vi skal gå ind i en skov men et sted hvor bilen kan holde .

Hvor findes der et godt sted ?( gerne med adresse til google maps)

ps. Jeg har set diverse dogging kort men det er svært at se om bilen kan holde diskret der 

pps . Sexidetfri.dk ligner noget der er lavet på en Windows 98 . Så henvis mig ikke dertil ;)

Og nej det er ikke i dag vi søger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver svært , der komme mennesker alle steder også i det grønne , måske  en aften når det er ved at blive mørkt , , men kunne i eller skrive lidt mere om hvad i forventer og hvad hun vil og ikke vil , det med eller uden ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 48 minutter siden:

Det bliver svært , der komme mennesker alle steder også i det grønne , måske  en aften når det er ved at blive mørkt , , men kunne i eller skrive lidt mere om hvad i forventer og hvad hun vil og ikke vil , det med eller uden ...

Enig i at det ikke er let, men måske der er en der kender noget . 

Det andet kan jeg ikke rigtig se er relevant for valg af sted men det vil selvfølgelig blive beskrevet den dag der sker noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får en del beskeder i privaten . Jeg svarer dem der er relevante for mit opslag 

som tilføjelse kan jeg sige at vi taler mænd i flertal og tilfældige dogging tourister er helt ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I skal ikke skrive til mig i privaten,om at i ikke kender et sted,  men vil gerne deltage. De bliver slettet/blokeret. ( jeg modtager utrolig mange ) 

jeg søger specifikke steder i Storkøbenhavn hvor man kan lave en aftale med flere eller hvor der er dogging tourister og hvor man samtidig kan parkere sin bil, åbne døren og “ showet går i gang “

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...