Hop til indhold
Stenbukken4700

Thai-pige som vil have man komme på hende ..

Recommended Posts

Jeg søger efter en Thai pige hvor hun tilbyder at man må sprøjte på hendes fisse , hvis i kender en som vil det på Sjælland eller i København håber på at siden her kan hjælpe mig , har skrevet og ringe lidt rundt men man får et nej tak ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 59 minutter siden:

har skrevet og ringe lidt rundt men man får et nej tak

Ikke at det er en urimelig forespørgsel, men i forhold til det du ønsker, er det nok tæt på umuligt at lave den aftale ved at skrive eller ringe. Spørg i stedet face to face hos en GP, som du har købt sex hos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke tid til at køre rundt til 10 adresser og spøger , det vil være spil at min og deres tid , de forventer at når man har lave en aftale og tid at når man så er komme ind af døren kun vi høre om piger vil det jeg søger og hvis ikke så vil gå igen , derfor vil et sted hvor hun tilbyder det være en fordel , der er derfor jeg søger hjælp her hvis de er en som kender et sted , eller forslå en pige jeg kunne prøve hos om det var noget hun vil ..

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, den 25.5.2025 at 23:50:

der er derfor jeg søger hjælp her

Fint nok,....Men 2 enslydende eftersøgninger af det samme, i samme forum, med 2½ times mellemrum, det giver nok ikke flere hits, skal du se:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...