Hop til indhold

Creampie Q søges Sjælland/kbh.

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger efter en Q som jeg kan slikke og kneppe, lige efter en anden fyr har fyldt hende med sperm.

Nogen som kender en?

Redigeret af Forbes

Skrevet

Fruen er liderlig.

Fruen er liderlig, er du?

Har besøgt hende det var frækt vådt og liderligt. Hun er ikke en vårhare, men totalt pengene værd.

Har spurgt hende om det scenario du nævner og hun var villig. Jeg har her på sitet set andre skrive det samme.

Skrevet

Fruen er også mit bedste bud. Har selv prøvet det med hende før hen. Men leder efter en som kunne være frisk på at gentage seancen

Skrevet
Forbes skrev, 1 time siden:

Jeg søger efter en Q som jeg kan slikke og kneppe, lige efter en anden fyr har fyldt hende med sperm.

Nogen som kender en?

Jeg har prøvet præcis det du søger og det var også hos Fruen, hvor en anden (rigtig fin fyr, også fra Eroguide) overtog efter mig. Jeg kommer en ret stor mængde, så det kan være jeg kan bruges 

Redigeret af TallGirlsEnjoyer
Mere konkret

Skrevet
Forbes skrev, den 24.5.2025 at 21:34:

Nogen som kender en?

Fruen kunne måske være interesseret? Jeg vil i hvert fald gerne levere. Skriv hvis det har interesse

Skrevet

Har besøgt fruen i Charlottenlund 

Hun er en moden pige 

Jeg aftalte en quickie hvor hun lå med bind for øjnene 

Hun er letantændelig og velduftende og ren 

Slikkede fisse til hun vred sig stak derefter den tykke pik op uden gummi og kneppede igennem til jeg kom oppe i hende.

Tørrede pikken af i en serviet nussede hende på kinden takkede og smuttede 

Hun bleb liggende til jeg var gået 

Hun er sød og kan anbefales

Skrevet

Det vil være rigtig frækt hvis vi er en gruppe som venter udenfor og skiftes til at komme ind og tømme os i hende hvis det er muligt?

Skrevet
Cthulhu skrev, for 1 time siden:

Det vil være rigtig frækt hvis vi er en gruppe som venter udenfor og skiftes til at komme ind og tømme os i hende hvis det er muligt?

Jeg skal nok starte

Skrevet

Er helt sikker på at hun er frisk på lidt af hvert. Hun vil i hvert fald elske at blive fyldt godt op

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er frisk på at besøge fruen efter andre har været der! Bare skriv pb så kan vi aftale nærmere.

Skrevet

Hejsa jeg søger også en der er til creampie, hvor jeg slikker hende ren efter mig selv.

eller bare sex uden helst dansk eller thai i Storkøbenhavn .

send meget gerne info.

Skrevet
TallGirlsEnjoyer skrev, den 30.5.2025 at 00:48:

Skrev med Fruen tidligere og hun sagde max 3 af gangen 

Har prøvet hende flere gange, vil gerne igen efter du er gå og har fyldt hende..

Skrevet
Cipo skrev, den 11.6.2025 at 10:53:

Har prøvet hende flere gange, vil gerne igen efter du er gå og har fyldt hende..

Har sendt privat besked 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt fruen for et par år siden. Var super dejligt. Det tænder mig at skulle besøge hende lige efter en anden er kommet i hende. At trænge op i en sperm fyldt fisse og så selv komme i hende. Gad så godt at have modet til at slikke hende bagefter. Men ved ikke om jeg har modet til det sidste men fuck jeg er tændt på det. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa er der nogle der vil slikke fruen efter hun er blevet fyldt ?. 
gerne i denne uge eller i næste uge?

Skrevet
fraekmand40 skrev, for 19 timer siden:

Hejsa er der nogle der vil slikke fruen efter hun er blevet fyldt ?. 
gerne i denne uge eller i næste uge?

Jeg vil i hvert fald gerne op i hende, efter at du har fyldt hende.
Skal lige samle mod til at slikke hende også...

• 2 weeks later...
Skrevet
Andersen13 skrev, den 24.5.2025 at 22:30:

Fruen er også mit bedste bud. Har selv prøvet det med hende før hen. Men leder efter en som kunne være frisk på at gentage seancen

Skal han ikke bare ta med os til Holbæk?

• 3 weeks later...
Skrevet

Regner med at besøge fruen i morgen tidlig (18/8), skriv pb hvis man vil vide tid så man kan komme efter :wink:

• 7 months later...
Skrevet

kan se denne tråd blev skrevet for noget tid siden, men hvis der er nogen som har lyst til at overtage efter en som også kommer meget, så skriv mig en besked og så kan vi finde en dato

Skrevet

Hvis der stadig er nogle der er friske på sådan et setup så overtager jeg gerne fruen efter hun er fyldt godt op! Bare smid en pb.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.