TopBossen77 72 Skrevet 24. Maj (edited) Hej med jer Jeg overvejer meget at besøge SpermNymfoen. https://nympho.dk/n23102/7801/kaereste-sex-med-anal-sproejt-og-slug-fra-kun-600-30-min-kun-800-tilbud-glory-blow-kun-300 Er der nogle som har besøgt hende før? Jeg syntes hendes krop ser dejlig ud, men er der nogle der kan sige noget om hendes udseende? Redigeret 24. Maj af TopBossen77 Forkert link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 172 Skrevet 24. Maj Det er ved autoværkstedet i Mørkhøj. Hun er hverken liderlig eller vild med sperm. Hvis du tager kontakt så vær obs på at du skriver med en kortluntet telefondame. Kan ikke anbefale hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9837 Skrevet 24. Maj Jeg synes nu hun er sød og rar og fornuftig at snakke med. Absolut i det modne segment. Hun kan lide at blive berørt på kroppen, og hendes clit blev dejlig stiv da jeg slikkede hende. Tog den virkelig godt analt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marco 92 Skrevet 24. Maj Du bliver mere lykkelig af GØR DET SELV og bruge pengene på andet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 225 Skrevet 25. Maj Blandt de værste oplevelser jeg har haft hos en GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 25. Maj Har skrevet til denne sidste år, men fik meget korte og ubehøvlede svar tilbage. Alle røde lamper tændte her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 376 Skrevet 25. Maj Har været på besøg et par gange. 1. gang var ok til prisen. 2. gang var en katastrofe. Hendes eneste force er, at hun tilbyder Glory Hole (hvis man da er til den slags) Alt i alt, kan hun ikke anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg