Hop til indhold

Er der nogen der har besøgt Sperm Nymfoen?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg overvejer meget at besøge SpermNymfoen

https://nympho.dk/n23102/7801/kaereste-sex-med-anal-sproejt-og-slug-fra-kun-600-30-min-kun-800-tilbud-glory-blow-kun-300

Er der nogle som har besøgt hende før? Jeg syntes hendes krop ser dejlig ud, men er der nogle der kan sige noget om hendes udseende? 

Redigeret af TopBossen77
Forkert link

Skrevet

Det er ved autoværkstedet i Mørkhøj. Hun er hverken liderlig eller vild med sperm. 
Hvis du tager kontakt så vær obs på at du skriver med en kortluntet telefondame. 

Kan ikke anbefale hende. 

Skrevet

Jeg synes nu hun er sød og rar og fornuftig at snakke med. Absolut i det modne segment. Hun kan lide at blive berørt på kroppen, og hendes clit blev dejlig stiv da jeg slikkede hende. Tog den virkelig godt analt.

Skrevet

Du bliver mere lykkelig af GØR DET SELV og bruge pengene på andet. 

Skrevet

Blandt de værste oplevelser jeg har haft hos en GP.

Skrevet

Har skrevet til denne sidste år, men fik meget korte og ubehøvlede svar tilbage. Alle røde lamper tændte her!

Skrevet

Har været på besøg et par gange. 
1. gang var ok til prisen. 
2. gang var en katastrofe. 
Hendes eneste force er, at hun tilbyder Glory Hole (hvis man da er til den slags)

Alt i alt, kan hun ikke anbefales. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.