Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der et par gange. Hun er petit, og meget lækker skruet sammen. Hun er forsigtig men tager styringen på en sød måde. Alt er med gummi, men hun har styr på det. Massagen er god, hun kommer godt i bund og hele vejen rundt. Alt i alt en fornuftig oplevelse, jeg kommer der gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En rigtig sød lille sag. Hun påstår hun er genert, men det forsvinder hurtigt. Og så har hun de mest lækre lange og dybe tungekys undervejs. Dejlige naturlige bryster, der passer perfekt til den spinkle krop. Giver lækker massage med masser af dejlig pirring undervejs. Og så har man indtryk af at hun giver sig helt hen under sexakten. Helt bestemt en særdeles overraskende positiv oplevelse på stedet, der ellers ikke har været det bedste. Men her bliver man virkelig godt serviceret af en lækker lille thaipige. Er nok nødt til at prøve, om det er lige så godt anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, den 27.5.2025 at 09:26:

En rigtig sød lille sag. Hun påstår hun er genert, men det forsvinder hurtigt. Og så har hun de mest lækre lange og dybe tungekys undervejs. Dejlige naturlige bryster, der passer perfekt til den spinkle krop. Giver lækker massage med masser af dejlig pirring undervejs. Og så har man indtryk af at hun giver sig helt hen under sexakten. Helt bestemt en særdeles overraskende positiv oplevelse på stedet, der ellers ikke har været det bedste. Men her bliver man virkelig godt serviceret af en lækker lille thaipige. Er nok nødt til at prøve, om det er lige så godt anden gang. 

Kunne du sende en pb hvor det ca er i Odense har lavet aftale med hende i morgen har lidt langt at køre. Mer med tids messing 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, den 28.5.2025 at 13:19:

Kunne du sende en pb hvor det ca er i Odense har lavet aftale med hende i morgen har lidt langt at køre. Mer med tids messing 

Fik du besøgt hende, Biolet?....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 20 timer siden:

Fik du besøgt hende, Biolet?....

Så fik jeg besøg Mimi hun er godt nok en lille nips og dejlig modtagelse med kys og klap af med klunset op på maven og dejlig pirring han blev hurtig tændt så vent rundt også blev der slikket det tror jeg hun nød. På med gummi og lidt glide creme stak den stille op i henne bange for det skylle gøre undt hun nød det, det er som at kneppe en 15 årlig lille lækker sag. Blev lagt på ryggen og så kom hun med en balje varmt vand og den blev vasket så lige lidt massage den sidste tid. Hun er godt nok sød og venlig skal nok ha en tur til så plejer det at være rigtig godt når man kender hinanden.

bare af sted med jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som at kneppe en 15 årige.....Fy, for satan!!

Du skulle zartanme også kneppes af den størst negerpik, der findes i Danmark...så meget at skelettet kan trækkes ud af røvhullet.

Bom og bare kom admin eller trådstyre!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som ønsket! Tal pænt.

Butchermann skrev, for 9 timer siden:

...

Bom og bare kom admin eller trådstyre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waps skrev, for 2 timer siden:

Kan nogen oplyse mig om, hvor på Fyn Mimi befinder sig?

Odense

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi Mimi den anden dag.

Kan bekræfte at hun er en dejlig lille sag. Hold nu op.
Jeg opgraderede hurtigt min omgang b2b til fuld pakke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Nogen af jer der ved om hun er glat....og om hun behersker en god gang cowgirl-ridning?

Hun er hel glat det tror jeg helt klar hun kan. Jeg tog hende med benene op til øret og i bund med den det nød hun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...