Hop til indhold
trucker76

Fik besøgt Emma i Gram

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej allesammen 

Så fik jeg besøgt Emma.  Hun er absolut et besøg værd.  Billederne er meget ret visende.  Hun er meget skinny. Alderen er svær at sige, jeg ville nok mene hun er i starten af fyrrerne.  Hendes priser er i den dyre ende, dog er hun enhver krone værd <3

Man er ikke i tvivl om at hun elsker det hun laver, og det er lige på. Jeg kan rigtig godt lide det på den måde. 

En gentagelse ved jeg ikke, men det er mere fordi jeg mere er til dem der har til gården og gaden :unsure:

https://annoncelight.dk/showad/414571

Redigeret af trucker76

Del dette indlæg

Link til indlæg
trucker76 skrev, den 24.5.2025 at 05:08:

Hej allesammen 

Så fik jeg besøgt Emma.  Hun er absolut et besøg værd.  Billederne er meget ret visende.  Hun er meget skinny. Alderen er svær at sige, jeg ville nok mene hun er i starten af fyrrerne.  Hendes priser er i den dyre ende, dog er hun enhver krone værd <3

Man er ikke i tvivl om at hun elsker det hun laver, og det er lige på. Jeg kan rigtig godt lide det på den måde. 

En gentagelse ved jeg ikke, men det er mere fordi jeg mere er til dem der har til gården og gaden :unsure:

https://annoncelight.dk/showad/414571

Er det hende på billederne?. Nåede det desværre ikke, da hun havde glemt at sende adressen. Hvor holder hun til i Gram?. Ville være rart at besøge hende der, er kun 10 km fra mit hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...