Mook 28 Skrevet 23. Maj (edited) Hej @Stapler, ved du hvorfor jeg ikke kan sende en PM ? Mvh. Mook Redigeret 23. Maj af Mook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lovingthai Skrevet 23. Maj Mook skrev, for 2 timer siden: Hej @Stapler, ved du hvorfor jeg ikke kan sende en PM ? Mvh. Mook Det kan Du først efter 1 døgn, du kan vist nok også kun lave et indlæg det første døgn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 24. Maj Lovingthai skrev, for 14 timer siden: Det kan Du først efter 1 døgn, du kan vist nok også kun lave et indlæg det første døgn. Mook har været oprettet siden d.15 Maj, så det er ikke derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 35 Skrevet 24. Maj (edited) Jeg tror hun er genoprettet, hun står kun med 1 indlæg og oprettet 15 maj Redigeret 24. Maj af Ventil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 35 Skrevet 24. Maj Mook, du er nok nød til at lave en Mook version 2, din profil er sikkert helt blokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 25. Maj jeg har desværre ikke adgang til maskinrummet, så kan ikke finde en forklaring. Det er ikke noget fra mods side. Jeg kan se at jeg hellerikke kan skrive til @Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet 25. Maj Stapler skrev, for 1 time siden: jeg har desværre ikke adgang til maskinrummet, så kan ikke finde en forklaring. Det er ikke noget fra mods side. Jeg kan se at jeg hellerikke kan skrive til @Mook Kan du så , svare på , hvordan får man kontakt til Maskinchefen eller hvem har kontakten til ham . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 28 Skrevet 25. Maj Lovingthai skrev, den 23.5.2025 at 22:54: Det kan Du først efter 1 døgn, du kan vist nok også kun lave et indlæg det første døgn. Mange tak Jeg vil prøve og lave en tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 28 Skrevet 25. Maj Ventil skrev, for 17 timer siden: Mook, du er nok nød til at lave en Mook version 2, din profil er sikkert helt blokeret Tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 27. Maj tronheim skrev, den 25.5.2025 at 06:04: Kan du så , svare på , hvordan får man kontakt til Maskinchefen eller hvem har kontakten til ham . Jeg kan fortælle dig HVORDAN du får kontakt: Du skriver til @Administrator. Jeg kan ikke fortælle dig OM du får kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg