wolle 27 Skrevet 23. Maj Jeg søger blid dominans. Intet med smerte og ydmygelse. Søger en kvinde der nyder at blive rimmet i lang tid. Har ikke så mange krav. Søger over hele landet. Nogen forslag? W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 283 Skrevet 23. Maj Jeg har god erfaring med Angelina Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet 23. Maj Sliksen skrev, for 4 minutter siden: Jeg har god erfaring med Angelina Angel Tager et kig, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 54 Skrevet 23. Maj Kan varmt anbefale både Christine og Mina på pussy galores. Mina plejer at være glad for slik og kys bagi og så er hendes røv altså bare en 10/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 618 Skrevet 24. Maj (edited) Mao i Næstved/Herlufmagle, modem buttet Thai er vild med min tunge bagi, men jeg, men jeg har ikke fået dominans hos hende. Annoncelight Redigeret 24. Maj af Moden slikken M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 58 Skrevet onsdag klokken 17:49 Er med i heppekoret omkring Mina’s røv og er sikker på du også kan aftale noget blid dominans med hende. ellers er der Milena som også facesitter og det kan altså også noget - og igen er hun lydhør overfor specielle ønsker og man kan selv nogenlunde sætte scenen for hvor dominerende det skal være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg