Sleino 47 Skrevet fredag klokken 06:54 Hej, Nogen som har besøgt Vixen i Randers ved pigekollektivet? Evt prøvet hendes anale ydelser? er det en man har set i branchen før? https://www.pigekollektivet.dk/wixen-ny-pige/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9821 Skrevet fredag klokken 07:33 Jeg har mødt hende hos Valbypigerne. Jeg var ikke super imponeret i forhold til at kemien imellem os ikke var den bedste. Hun er ikke så meget til kæl, nussen og småsnak. Man skal selv medbringe liderlighed og en stiv pik, hun gjorde i hvert fald ikke noget for at tænde op under mig. Tog den fint analt, men var mest til at bruge sin clit vibrator imens jeg slikkede hendes røv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet fredag klokken 08:36 Tak for svar, så må jeg prøve at kigge andet sted, for noget af det jeg kan lide er bestemt nærhed og fælles kælen for at komme i stemning. Synes udvalget i Randers er lidt tyndt for tiden, og især hvis man efterspørger noget analt til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 48 Skrevet fredag klokken 09:30 Hendes profiltekst på AL minder meget om den gode gamle Foxy der har skiftet navn. Havde Vixen tatoveringer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 43 Skrevet fredag klokken 13:56 FYAL skrev, for 4 timer siden: Hendes profiltekst på AL minder meget om den gode gamle Foxy der har skiftet navn. Havde Vixen tatoveringer ? Jeg tænkte præcis det samme.... Never go there!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 255 Skrevet lørdag klokken 08:14 HVIS at det er Foxy, så kan jeg sige at hun er i top 3 over dem som har givet mig den suverænt ringeste GP oplevelse gennem mine 38 år i dette game…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg