Gabel 308 Skrevet 22. Maj Bliver nød til at beskrive hende her. https://annoncelight.dk/showad/428055 Selvom jeg har holdt mig fra afrikanske kvinder længe, så var lysten så stor, at jeg alligelvel smuttede til Løgstør. Min erfaring med mørke kvinder er ikke god, og dette var ingen undtagelse. Et par sms'er til hende, og aftalen var i hus. Hun er god til at svare. Bliver mødt med en let påklædt mørk kvinde. Når ikke rigtigt at se hende, andet end bagfra, da jeg skulle følge efter hende. Normalt ville jeg smutte i døren. Da vi kommer i værelset, ser jeg ikke en top model, men en mørk kvinde på omkring 45-50 år. Har aldrig set en kvinde med så meget makeup. Sikker fordi alder skulle sløres. kroppen er mor agtig. Ikke fed, men heller ikke en slank petit pige. Jeg har været sammen med mange kvinder i mit liv, og en ting slår aldrig fejl. Små søde brystvorter = Aldrig været gravid. Store brystvorter = Har fået børn. Hendes var brystvorter var store, og ikke meget fylde i brysterne. Lidt behåring på missen, som på ingen måde er trimmet pænt. Hun er forholdsvis høj, nok omkring 180 cm. Vægt vil jeg skyde til mellem 75 og 80 kg. Startede med HJ. Det var en kedelig omgang. Så blev det BJ med condom. (Mit valg) Det var ringere end HJ. Der bliver ikke guffet overhovdet, men lidt langsomt slikken osv. Et plus skal hun dog have, da hun ikke er berøringsangst. Så lidt berøring og let leg med hendes fisse og bryster, kunne lige akkurat få den lidt stiv. Jeg får hende vendt om i missionær, da jeg trængte til at få tempoet lidt op. Men hun holder igen med sine ben, og kun muligt at trænge halvvejs ind i hende. Når jeg så prøvede at rette på hende, så gjorde hun alt for stadig at kunne holde igen med benene. Jeg kæmpede for at få afsluttet hurtigt, så jeg kunne forlade stedet igen. Det positive.... * Okay rent og okay lokaler. * Hurtig til at svare på sms, og nemt at få en aftale på plads. * Prisen (30 min - 600 kr) * Venlig og sød at snakke med. Hun er god. til engelsk. * Ikke berøringsangst Det negative.... * Absolut ikke hende på billedet fra annoncen. (Billedet viser en stor tattoo på låret. Bliv ikke skuffet hvis i tænder på det. For den findes ikke på hende) * I sms skiver hun at hun er 26 år. Det er hun langt fra. * Hun skriver også i sms, at vægt er mellem 55 og 60 kg. Det passer heller ik. * Dårligt HJ og BJ * Holder igen med benene. * Stedet er ikke super diskret, da huset ligger i centrum i Løgstør. Samt ud til en trafikeret vej. Hun siger hun har været i Løgstør en lille uge, og bliver der nok en måned. Gentagelse.... Nej. Blev kun bekræftet i, at der er enormt langt mellem gode mørke piger i DK. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg