Hop til indhold
MisterDaddy

Dixie fra Randers

Recommended Posts

Min først post, og desvære en dårlig oplevelse...

Dixie fra randers: https://annoncelight.dk/showad/403496

Jeg besøgte Dixie i Randers, under hele besøget virkede hun meget uintereseret i alt andet end at få mig til at betale mere end jeg allerede havde. Hun ville ikke give det vi havde aftalt, medmindre jeg gav flere penge. Hvilket bare er bondefangerrig.
Det er ret svært at leve sig ind i oplevelsen, når hun konstant snakker om at hun mangler penge, og at jeg burde betale mere.

Billederne er ægte nok, dog var hun mere behåret i virkeligheden. Det er der nogen der er til, men jeg synes bare det kradser.

Var ude før tiden var gået, den del var min egen beslutning og den bedste beslutning jeg lavede den dag.

Kan ikke anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis min oplevelse også i Horsens en måned siden, samt forfærdeligt udslidt sted i Niels Juelsgade.
Måtte selv gøre det meste for hun havde nok i sig selv. 
Aldrig mere Dixie! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterDaddy skrev, den 22.5.2025 at 23:09:

Min først post, og desvære en dårlig oplevelse...

Dixie fra randers: https://annoncelight.dk/showad/403496

Jeg besøgte Dixie i Randers, under hele besøget virkede hun meget uintereseret i alt andet end at få mig til at betale mere end jeg allerede havde. Hun ville ikke give det vi havde aftalt, medmindre jeg gav flere penge. Hvilket bare er bondefangerrig.
Det er ret svært at leve sig ind i oplevelsen, når hun konstant snakker om at hun mangler penge, og at jeg burde betale mere.

Billederne er ægte nok, dog var hun mere behåret i virkeligheden. Det er der nogen der er til, men jeg synes bare det kradser.

Var ude før tiden var gået, den del var min egen beslutning og den bedste beslutning jeg lavede den dag.

Kan ikke anbefales.

Jeg nåede aldrig at mødes med hende da hun allerede i forbindelse med at lave en aftale var ubehøvlet og direkte “grim” I sin mund overfor mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...